Ziet er leuk uit! Vooral die auto op de stoomboot, die auto lijkt overigens wel levensecht! 😜
ik heb vorig jaar donkerblauw gebruikt met een beetje zwart er door. dit werd de kleur van woezel. blauwgrijs. beetje wit erdoor om het lichter te maken, beetje zwart erdoor om het iets donkerder te maken
Ik heb net bij intertoys de kleuren zwart wit rood blauw en geel gekocht. Groen heb ik maar laten staan omdat ik dacht die meng ik wel. Met deze kleurtjes moet het wel lukken toch? Waren nu in de aanbieding 500ml voor 2,99. Zag in een ander topic dat deze ook goed dekt dus toch maar voor deze gegaan.
Ik ben ook klaar 😃 ben bang dat ik ook nog aan het andere raam moet beginnen, want zl wil toch ook wel graag een Sinterklaas mét paard...
Dit is een goede tip ga ik proberen. Morgen weer tijd om het af te maken. Vandaag een nog dunnere kwast geregeld. Maar was te donker toe ik thuis kwam.
Wauw echt super leuk allemaal. Ik wil het ook maar misschien een beetje gek aangezien we onze eerste pas in mei verwachten haha
Volgens mij was jij het die in het topic van vorig jaar schreef dat je met creall verft toch? Ik vind die van jou zo mooi elke keer. Een hele mooie dekking ook, doe je de kleuren meerdere keren? En veel verf of juist weinig? Ik moet mijn eerste volgende week gaan doen dus ik kan wel wat tips en technieken gebruiken Ben ook benieuwd naar je volgende Kun je zo'n tekening wel in een dag afmaken of moet het tussendoor steeds drogen?
Dit is plakkaatverf van de Action, 0,89 per flesje. Hij pakt goed inderdaad. Ik gebruik een redelijke hoeveelheid verf maar doe het maar 1 keer. Van een tweede laagje vind ik het juist niet mooier worden. De lijnen doe ik wel weer meerdere keren. In principe kun je zo'n tekening in één dag maken, het droogt vrij snel, maar heb hier wel twee dagen over gedaan omdat het veel werk was (tekening gespreid over 5x5 pagina's). Veel succes en ik ben ook benieuwd naar jouw creatie!
Leuk! Oh het liJkt me zo leuk om te doen! Maar onze ramen zijn altijd nat, lijkt me niet zo handig dan. En ik ben zelf ook niet zo handig
hier mijn resultaat, tevreden! al vraag ik mij af hoe het kan dat het v buiten veel mooier lijkt dan van binnen. kleur vd maan is binnen lang zo mooi niet, en veel vakken zijn binnen korrelig en buiten mooi strak... Wel fijn voor de buren
Wauw welke verf heb je gebruikt dat alles zo egaal en strak is? Ik ben die stoomboot ook aan het maken. Durf het niet meer te posten nu ik jou resultaat zie
Prachtig! Hele mooie dekking. Heb jij ook een sponsje gebruikt? En het blijkt altijd van buiten mooier te zijn als van binnen. Las het van de week ergens. Mijn woezel en pip liggen ook klaar, morgen mijn eerste poging wagen
Ik heb de plakaatverf vd intertoys, grote flessen rood blauw groen geel zwart en wit. Ik heb de boot vooral met stukjes schuurspons gedaan. De woezel en pip alleen met kwasten. Heb speciale tamponneer kwasten vorig jaar gehaald bij de hobby zaak. Bedankt voor de reacties en wel foto posten hoor! Dit is pas het tweede jr dat ik het doe, ik ben ook door dit topic geinspireerd vorig jaar
Mooi, ik heb ook die van intertoys. Heb alleen geen tamponeer kwasten Ik ga vanmiddag beginnen als mijn raam droog blijft tenminste. Als hij klaar is zal ik een foto posten, ALS het me lukt uiteraard haha