Het is echt niet zo moeilijk hoor: - kleurplaat zoeken via Google - kopiëren naar Paint - plaatje helemaal vergroten zodat het je hele pagina beslaat - via paginainstellingen je tekening spreiden (mijn Zwarte Piet heb ik 5 bij 5 pagina's gedaan, dus echt wel behoorlijk groot) - printen - tekening weer aan elkaar plakken - aan de buitenkant van je raam opplakken - tekening overtrekken met whiteboardmarker - lijntjes met een redelijk dikke kwast tamponeren met zwarte verf (tenminste, ik vind duidelijk zichtbare lijnen mooi) - inkleuren met de gekleurde kant van een schuursponsje (ook tamponeren) - tenslotte nogmaals de lijntjes doen, die laatste keer lijntjes tamponeren vind ik de schildering altijd net even afmaken
Wauw doen jullie dat zo.. Ik heb geen ervaring met paint misschien moet ik me er eens in gaan verdiepen Bedankt voor de tip
Bij de action hebben ze momenteel extra grote kleurboeken. Hoef je niet aan de slag met paint . Perfect om mee te oefenen.
Wat leuk zeg. Ik denk dat onze dochter het wel geel gaaf zou vinden als we ook zoiets op het raam zouden hebben.
Het zijn zwarte poppetjes en huisje in een pakketje. Deze kun je op een stokje doen en met een zaklamp een schaduwspel doen. Maar ik heb ze geplakt (met kleine plakkertjes van de Action) op mijn keukenraam. Ik zet er 's-avonds kleine theelichtjes (op batterijtje) achter. En dan krijg je een leuk effect.
Dit is het geworden. De buitenkant ziet er mooier uit dan de binnenkant. Vraag me niet waarom ze gedraaid zijn
Gewoon de plakkaatverf van de Action. Wel doe ik de lijnen twee keer, voor en na het inkleuren, en tamponneer ik ze met een kwast (dus niet de lijnen 'overtrekken').