Ik heb gewoon geen zin meer! De kinderen nemen mijn huis over! Ik zit nu en drink thee. Later als ik weer puf heb ruim ik het wel op
Ik heb op zich plaats genoeg met deze 2 tafeltjes. Maar zoals mijn foto ziet het er overdag ook uit. Eventueel met een beker of glas erop. Maar rotzooi wil ik er gewoon niet op hebben. Eten doen we aan de eettafel. Dus aan een kleiner tafeltje zou ik ook voldoende hebben. Op de achtergrond in mijn foto zie je ons wandmeubel. Dat is in de hele breedte van die muur. Het deel dat je op de foto ziet is voor de kinderen om aan te spelen. Daar ligt overdag wel eens speelgoed op, maar wil ook dat dat opgeruimd wordt als ze klaar zijn. Maar kleine rommeltjes zoals pennen, vorkjes die gebruikt zijn enz moeten hier meteen na gebruik opgeruimd worden.
Net nieuw dus nog zoekende naar iets leukers voor erop.. inspiratie kan ik hopelijk hier vandaan halen!
Ik ben zo chaotisch als de pest haha, dus hier ligt altijd wel wat. Overigens heb ik ook gewoon teveel speelgoed Maar buiten dat... staan er hier dus ‘altijd’ minimaal 3 bekers op tafel, de oudste tekent aan deze tafel enzo. Alleen de oudste ontbijt voor we naar achool gaan, dan zou hij alleen aan de eettafel moeten zitten, ik vind dat heel ongezellig dus zit hij lekker aan de salontafel
Bekers staan er overdag in de winter ook wel eens. In de zomer vnl buiten. Maar die kunnen ook op de eettafel. Ik hou juist van opgeruimd en georganiseerd dus losse prullen wordt ik gek van. Voor beide kinderen staat er een mandje bij de trap op een plankje waar hun losse troepjes in gaan en die gaan na het eten mee naar boven. Speelgoed wat beneden is staat in bakken in het wandmeubel dat je ziet (met deurtjes ervoor) en de rest van het speelgoed is op de slaapkamers en op zolder. Dat is dus een kwestie van omwisselen om de zoveel tijd. Ook nemen ze natuurlijk speelgoed mee naar beneden en dat gaat s avonds of als ze eerder klaar zijn weer mee naar boven. Maar allerlei losslingerende spulletjes wordt ik gek van. Als je overdag komt ligt er op de grond natuurlijk wel een hoop speelgoed, ze zijn soms met 6 kinderen hier.
Jaa die zijn echt heel erg mooi. Had ze zelf ook tijdje terug bijna gekocht. Maar bedacht me dat de kids momenteel echt nog veel te veel aan de salontafel knutselen dus we wachten nog eventjes, helaas... Dan is iets meer ruimte wel prettig voor ze.
Een wat oudere foto (vandaar de paastakken op de achtergrond), maar hier twee tafeltjes van van waaibomenhout. Ze voldoen prima. Bekijk bijlage 577502
Voorheen hadden we een vierkante tafel met lades maar deze nam veel ruimte in en vond de hoeken een beetje gevaarlijk voor onze zoon die begon met lopen. (Die hoek beschermers trok hij eraf) Dus nu sinds kort deze ronde eikenhouten tafel die ik zelf grijze beits heb gegeven Er staat niet veel op ivm 1,5 jarige dreumes. Maar wel nu lekker mijn 0.0 radler biertje Bekijk bijlage 577505
Bekijk bijlage 577506 Hier een teaktafel. Zou wel wat anders willen maar de kids spelen er heel erg veel aan.
Ik lig nu boven in bed en een beetje 'laks' om 2 trappen af te gaan dus als het niet erg is, dan gebruik ik een foto van het internet:
Het is eiken met een stalen profiel eronder. Als je bedoelt waarvandaan dan: firma hout en staal. Maar je ziet ze nu overal wel, boomstamtafels. Wij hebben een set met eettafel, tv meubel en deze dus.