Bekijk bijlage 577542 Een grote dekenkist met aan de ene kant lades en aan de andere kant een grote klep, ideaal voor de opbergmogelijkheden
Wij hadden ook twee Lack-tafeltjes, ideaal door het gewicht en praktische. Nu hebben we een tafeltje dat bij mijn ouders vandaan komt maar nog altijd hetzelfde formaat. Met niks erop, trouwens. Ik vind die grote salontafels met decoratie niet handig. Of ik ben gewoon lui Foto komt nog
Deze, is redelijk nieuw en ik moet hem nog beitsen of zo. Daarom wel al vlekken. Ik ben expres afgestapt van een grote tafel. Er kan nu minder op dus ruim ik sneller op. Daarnaast staat deze niet zo in de weg. Bekijk bijlage 577549
Haha, nee echt niet... ik haat rommel! Maar ons gezin heeft een druk weekend. (Iets met een muziekfestival, bier en een kater )
Ik vind het al heel wat dat je die kamerplantjes zo laag hebt staan... en die lamp.. Mijn dreumes trekt alles van de vensterbank (door op haar tenen te staan haha) Ziet er overigens wel gewoon gezellig uit EN kindproof haha
Hier een dienblad met schelpjes en kaarsen, maar is wel erg aantrekkelijk voor onze bijna dreumes, dus soms zet ik m even op de eettafel. Maaltijden en knutselen doen we hier aan de eettafel. Zoon heeft de salontafel een poos gebruikt als parkeergarage maar dat heb ik er nu aardig uit en er wordt in principe dus niet aan de salontafel gespeeld. Tafel is overigens alweer een jaar of 6 oud, krijgen deze zomer nieuwe vloer en keuken en dan sparen voor nieuwe meubels. Bekijk bijlage 577552
Ooh aan de tijd te zien was ik al bang dat ik m weer had gemist, maar gelukkig niet! Enne Tsjaa... wat zal ik zeggen... mijn eettafel ziet er gereld ook zo uit... oh en Mn stuk aanrecht wat ‘over’ is ook
Haha ik ben dus niet de enige die blij is met Lack Toen mijn oudste dochters klein waren hadden we daar ook twee van. Ik vond ze toen al zo fijn. Alleen nu kleinere zithoek dus dat past niet. Ze gingen er ook lekker aan kleuren en tussendoortjes eten. De situatie nu:
Als de verveling toeslaat bij de jongste dan is die lamp ineens heel interessant, verder blijven ze vaak overal wel vanaf. Maar ik tem ze dan ook de hele dag vanaf de bank met mijn zweepje
Doe ook eens mee. Totaal geen inspiratie. Ja voor onder doekjes kleertjes schoenen van mijn zoontje maar boven op totaal niks.
Haha wij hebben geen salontafel omdat we een kleine woonkamer hebben en het dan zo vol staat, maar door die Star Trek tafel ga ik toch overwegen om er een te kopen. Als ik hem aan mijn vriend laat zien wil die hem vast gelijk hebben Wel leuk om al jullie tafels te zien. Zoveel hippe woonkamers ook! Bij ons is het echt een bij elkaar geraapt zooitje. Ik wil wel wat veranderen in de woonkamer. De bank is nu zo naar de tv gericht, maar het lijkt me leuk om wat meer kleinere bankjes en stoelen te hebben en dan toch een tafeltje in het midden (zeker als we weer kleine kindjes in huis hebben) die dan lekker aan dat tafeltje kunnen spelen. Lijkt me veel gezelliger dan alle ogen op de tv gericht.