Haha gaat ons hier net zo, Een teak houten hebben we nu staan, zou er graag vanaf willen.. maar er wordt zoveel aan geknutseld dat ik het niet over m'n hart man krijgen.
Ik heb geen foto maar ik heb 3 ronde tafeltjes die je ook onder elkaar kan schuiven,niet echt stabiel maar wel mooi.Ze zijn van mangohout met zwart onderstel,komen bij een meubelzaak in Bergambacht vandaan.
Zou ik idd afraden. Mijn dochter is bij een familielid met haar hoofd door een glazen tafel gevallen. Liep met een sisser af gelukkig, maar had ook heel anders kunnen zijn.
Onze zoon zit nu in vmbo4 en doet de richting bouw, wonen en interieur. Hij zou vorig jaar beginnen aan een salontafel voor ons. Toen kwam corona en kon hij er niet aan beginnen. We hopen dat hij hem dit schooljaar nog kan/mag maken. Nu hebben we gewoon een simpele vierkante tafel.
Wij hebben sinds de geboorte van zoon zeer simpele en vooral praktische salontafels gehad. Eerst een lack tafeltje (spotgoedkoop ook ) en nu die van de foto. Over twee weken krijgen we een nieuwe bank (hunter groen met zwarte poten) en twee fauteuils (gemêleerd met diverse groen/grijs tinten en ook zwarte poten) en dan moet er een nieuw kleed en ook een nieuwe salontafel komen. Ben al aan het kijken maar wacht nog even met kopen tot alles staat. Ik denk wel dat het iets met donker hout wordt of zwart of een combi.
Wij hebben een IKEA hol tafel, de grote variant. Erg praktisch om zo alles op te bergen. Aangezien we niet veel bergruimte hebben zijn we voor praktisch gegaan. Mooi dienblad er op (wit IKEA) en daar staan de bekers op. Eerst begonnen met een IKEA tafel met een plank er onder maar daar zag je teveel zooi op.
Wat leg je allemaal in een salontafel dan? Vroeger hadden we thuis ook laden, daar lag de tv gids, 100 afstandbedieningen van de tv, video recorder, Nintendo, weet ik veel... Maar nu heb ik alleen 1 afstandsbediening... wat leg ik in zo'n lade!?
Hier ligt in 1 lade alle luiers, 1 lade de haarspullen van C en in de grote lade knutsel en teken spullen Kleine lades zitten aan de zijkant
Hier net zo. Onze hond kwispelde constant alles van de salontafel. Toen hebben we hen uiteindelijk weggedaan. Vorig jaar is onze hond overleden, maar we hebben nog steeds geen salontafel, die komt er voorlopig ook niet. Gewoon een dienblad op pootjes naast de bank en een klein houten dienblad wat je aan de leuning van je bank klemt.
Deze net nieuw ivm interieur verandering. Stalen frame met zwart houten visgraat blad. Nu de rest in huis nog . Bekijk bijlage 662724