Wie heeft ervaring met een gescheurde schouderspier/pees ( rotator cuff Ruptuur)

Discussie in 'De lounge' gestart door jannanas, 16 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Zoals de titel al zegt: wie heeft hier ervaring mee? Helaas heeft mijn man dit accuut opgelopen, door kracht te zetten met zijn arm. Echo wijst uit dat het volledig door is, hij kan niets met zijn arm.
    Alle info, tips en ervaring is welkom! Grootste struikelblok op dit moment is wel of niet opereren en de lange wachttijden voor zowel mri als orthopeed als operatie.

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Geen ervaring. Maar wat heftig. Je zou verwachten dat er dan meteen actie wordt ondernomen.

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Even google geraadpleegd. Ik weet het niet 100% zeker maar ik denk dat mn broertje dit heeft tgv een ongeluk jaren geleden. Als ik daarnaar kijk zeg ik: zo snel mogelijk opereren! Mijn broertje heeft nu een verlamde arm doordat er niet op tijd is gehandeld ondanks meerdere malen aangeven

4. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Ja klopt. Alleen lange wachtlijsten door oa de Corona denk ik. We zijn al bezig met een overstap van ziekenhuis naar een andere waar het sneller lijkt te kunnen. Heel frustrerend allemaal, je bent echt een nummer. Terwijl het voort kunnen zetten van zijn bedrijf ervan af hangt...

Deel Deze Pagina