show je schoenenopbergplek

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Ik dacht weer eens tijd voor een nieuw show je topic en nu niet alleen voor de leuk, maar om mij te helpen.

Binnenkort een nieuw huis en daar wil ik mijn schoenencollectie eens een mooi plekje geven;)
    In het oude huis stonden ze gewoon naast de kast in de slaapkamer verzameld omdat er geen plaats was.

Wie wil zijn opbergplaats laten zien?? Ik hoop op veel foto's:)

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik lees even mee, vraag me nog steeds af of ik teveel schoenen heb of gewoon te weinig ruimte:D

3. Jel

Jel Niet meer actief

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Oh, ik ben benieuwd ;) Ken wel die handige opbergrekken/lades van de Ikea kasten. Wij gaan ook snel verhuizen (hoop ik; als ons huis verkocht is..)
    Zelf heb ik veel schoenen in een mand, de laarzen in een kast en de schoenen die ik op dat moment veel draag in mijn kast waar ook mijn 'gedragen, maar hoeft nog niet in de was'-kleding hangt..
    Niet echt foto-waardig dus ;)

5. Within

Within Niet meer actief

Die wil je niet zien :)

We hebben onder de kapstok een IKEA rekje staan, daar kunnen 6 paar schoenen op, maar aangezien manlief maat 50 heeft blijft er weinig ruimte over. Mijn laarzen staan er naast (1 paar wat ik vaak draag) en de rest ligt onderin de inbouwkast :p

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wij hebben een bankje in de gang staan waar van die rieten mandjes onderin staan (3 stuks). Ieder had een eigen mandje en de schoenen die op dat moment niet/nauwelijks gedragen werden stonden in de gangkast op een plank. Alleen nu met 4 gaat het wat lastiger worden haha, moet maar iets nieuws bedenken ;)

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Deze:D
    haha is eigenlijk een keuken geval-ding en daar stond hij ook ooit maar toen in een buffetkast in de keuken kreeg heb ik dit ding in de gang gezet hihi

Bovenop schoenen van dochter
    midden schoenen van mij
    onder schoenen van man

(en dan boven nog een doos met schoenen die niet van het seizoen zijn, nu staan beneden nog de winter en lente schoenen )

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ik heb een inLoopkast :D dus mijn schoenen (36 paar) staan in de voor hun gemaakte kast! ;) heb 1 gedeelte waar mn vader scheve plankjes heeft gemaakt en daar staan mn schoenen op. Zal morgen foto maken als ik 't ziet vergeet :)

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier 6 ikea bakken in de gang. 1 voor shannon, 1 voor colin, 2 voor mij, 2 voor man. En van mijn staat dan boven ook nog een rijtje gewoon onder een boeken plank . 2x deze dus: TRONES Schoenenkast/opberger - zwart - IKEA

en eigenlijk hebben we ruimte te weinig, maar de gang is gewoon te smal.

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Die heb ik in de badkamer voor mijn handdoeken hahaha:D Handig zo'n trolley VOOR DE KEUKEN

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Mijn schoenenplek laat ik maar niet zien :D Die staan overal en nergens. Ik heb wel een kast in de slk, daar staat/ligt/slingert het meerendeel in, en onder de kapstok op het schoenenrek liggen er nog wat en ook nog weleens een paar in de woonkamer, maar dan ben ik nog wel van plan ze die dag aan te trekken ;), anders gaan ze naar het schoenenrek. Maar ik heb wel erg veel schoenen, denk 50 paar of zo of iets in die buurt, reken ik wel alles mee he? van pantoffels tot slippers en gewone schoenen.

12. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    De vorige bewoners hebben een kast gemaakt naast de meterkast erg handig, zo is de gang altijd leeg :)

Zal vanavond even een foto maken :)

13. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

wij hebben ook een kast naast de meterkast, super handig!

Bekijk bijlage 235609

14. tulip

tulip Niet meer actief

o ja zo'n kast is idd wel handig. Of ik denk erover om iets onder de kapstok te maken, maar ben benieuwd of iemand daar foto's van heeft toevallig.

15. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hahaha inderdaad! hij lijkt ook wel op de onze :)

16. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    wij hebben de ikea ladenkast malm in de gang staan

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Wij hebben een stellingkast met daarin 8 curverbakken. Voor ieder een eigen bak. Staat hier wel in de bijkeuken trouwens, we gebruiken de gang va de voordeur niet (ja als inloopkast, staat de kinderwagen) en verder hebben we een wasmand waarin alle mutsen sjaals ed zitten.

18. tulip

tulip Niet meer actief

whaha, ja jij zult ook een aardige verzameling schoenen hebben;)

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    teveel schoenen....whahaha (heb maar 2 paar sportschoenen...en dat is het!)...dus hier een klein metalen rekje van de lidl in onze gang waar eigenlijk meer schoenen van mijn man op staan als van mijzelf.....die van dochterlief passen er nog niet op dus die staan er naast.

20. tulip

tulip Niet meer actief

mijn man zou heel blij met jou zijn;)

Deel Deze Pagina