Wat valt er nog te showen.. Eigenlijk niks Er zat hier laatst een spin, en ik kon geen show je ongedierte vinden.. Dus vandaar Eigenlijk kwam ik op het onderwerp, n.a.v het schoonmoedershow topic....
hahahahahahaha Ik heb van die zilvervisjes in huis....gatverdegatver...kan er alleen even geen foto van maken! x
Wij ehbben kippen en dus ook weleens last van deze: View attachment 46869 Gelukkig alleen in de schuur, want heb 2 katten in huis.
He dat is wel een leuk idee!!! Daar komt ie! Hihi, wc zat verstopt in San Diego! Waarom hebben we die foto in godsnaam gemaakt...
Nou over show je drol gesproken. Na de bevalling van Sofie durfde ik niet echt meer te poepen dus toen het eenmaal gelukt was heb ik daar trots een foto van gemaakt. Onze laptop staat altijd aan en als screensaver gaat hij na een tijdje alle foto's langs die op het huisnetwerk staan en af en toe komt "de" foto dus ook langs, leuk met visite op de bank Ik heb mij vriend al een aantal keer verzocht die foto eraf te halen, zonder resultaat tot nu toe.
Wat dacht je van zelf op delete drukken? Tijdje terug...niet echt ongedierte vind ik...meer logee door datie in de put met hoofdkraan van het water voor in de tuin was gevallen en hij eigenlijk al een lekker overwinterings plekkie gevonden had moeten hebben. Hij heeft bij ons in een klein terrarium overwintert met af en toe een snack tussen door (regenworm/ naaktslak/etc) View attachment 46898 Foto is van de dag dat we hem weer naar buiten gingen zetten. Lekker in het natuurgebied vlakbij ons. Heb hem nog gewaarschuwt voor de rijgers en ooievaar daar
wij waren het park in geweest met de buren hun pups en ons hondje. toen ik de foto´s door keek zag ik deze hadden mijn vriend en buurman gemaakt voor de grap. heb hem zelfs op hyves tussen de honden foto´s