ik had dit jaar geen zin om te verven . dus nu lekker simpel.met de kerst ga ik wel weer verven . ik gebruikt dan plakkaatverf van de hema.en een stift van pipo"s. en meestal thema disney kerst.
Wat leuk! Zoiets wil ik ook wel maken. Kopen jullie dan potjes verf, ik zag dat die nu in de aanbieding zijn bij Hema? Of heb je echt van die grote flessen nodig?
Andreams, welke plakkaatverf gebruik jij? Van welke winkel. Het ziet er zo mooi dekkend uit, of komt dat vooral door je techniek?
Waaaaauw ik wil ook! Wij hebben ramen van de grond tot plafond in de huiskamer dus kan lekker wat op.. waar haal ik de materialen?
dat is toevallig wilde het ook gaan doen bij me thuis , mooie zeg allemaal , , jullie kunnen er wat van!! jmm
Ik heb deze bussen: Plakkaatverf Rood 773611. Er zijn zes kleuren van. Deze verf dekt inderdaad mooi, maar ik weet niet hoe dat is met verf van andere winkels, want ik heb meteen deze gekocht naar aanleiding van een tip uit het topic van vorig jaar.
kan je ook met acrylverf dat doen, , heb nog veel liggen van acrylverf , wie daar ervaring mee ? krijg je dat van je raam af? gr jmm
Denkt dat dat wel een stuk lastiger er af gaat. Zou het er niet op wagen. Je krijgt het ook niet uit je kleren met wassen....
Degene die hier schreef dat je een plaatje via paint op meerdere a4'tjes kan uitprinten; hoe doe je dat?? Ik ben er gisteren een tijdje mee bezig geweest maar kom er niet uit.
Via afdruk- of paginainstellingen; in dat scherm kun je kiezen voor afdrukken 1 x 1 of 2x2 etc.... En zet dan gelijk je marges op 0 (ik moest ook even zoeken)
Kan dit ook met waterverf? Als ik een stukje probeer op t raam lijkt dat wel te lukken of zou een groter plaatje niet mooi worden? Vraag mij af of mijn man t wel goed vind als ik plakkaat verf op de ramen doe, hoe haal je dat er weer af?
Heel simpel hoor, met zo'n krabbertje die je ook voor bv een inductieplaat kunt gebruiken. Ik heb hem bij de Blokker gekocht. Ik heb het hele jaar door verschillende schilderingen op het raam staan, en je ziet er echt niks van.
Ik wil vanmiddag beginnen met de raamschildering, Heb dus acryl verf. Dat kan toch ook wel en dan met een krabbertje eraf halen? Of moet je dan echt plakkaat verf hebben?
Super! Dank je wel....ennuh en dan dus tamponneren met een schuursponsje. Ga t ook eens proberen van het weekend.
Oké de verf is besteld hihi Nu was ik op zoek naar het topic van vorig jaar (en bestaat die van de kerst schilderingen ook?) ik kan m alleen niet vinden wat ik ook intik bij het zoeken. Is er iemand die daar handig in is? Bedankt!