Ik maak het met veel wit, klein beetje rood (dan word het roze).. En dan doe ik nog wat geel erbij.. Wordt een mooie huidskleur.. Begin met weinig verf als het te oranje wordt kun je altijd nog meer wit erbij doen. (Zie mijn foto op pagina 2 )
Hier dit jaar ook weer een raamschildering gemaakt.6e raamschildering maar de eerste vanaf een tekening.kan nu geen foto maken want het is veel te donker.maar moet zeggen dat nijntje op mn dochters 1e verjaardag beter was gelukt.ach ja over 2 weken mag ik al weer voor kerst.
ik vroeg zoonlief net wat hij nu op het raam wilde hebben. een vlinder.... zucht uitleg: we hebben hier al 12 vlinders binnen gehad sinds we hier wonen. das net krap aan 2maandjes. hij is dus in de ban van vlinders ze zitten ook steeds in zijn kamer en overloop van de zolder(zoonlief slaapt op zolder)
Gisteravond begonnen, en nu nét 10 minuten klaar hihi.. morgen nog even om het pietje heen schoonmaken, en dan zal ik ook even een foto van buiten-af maken. Best wel trots op mijn pietje!
Wat een leuke ideeën! Ik ben ook begonnen gister, en dit is het resultaat! Deze was om te testen achter op het raam, van de week wil ik nog iets op het raam voor maken, maar dan voor kerst.
kheb gister weer poging gedaan maar t was mijn dag niet volgens mij. mijn zoontje van 4 kan beter tekenen kon mn whiteboardmarker nergens vinden, mn kwasten waren verdwenen(lang leve grijp grage handjes van dochterlief) dus stel het uit tot volgend weekend
Ik ga morgen een poging doen of overmorgen. Ik heb net 2 plaatjes geprint (oa de piet op het dak met zak en schoorsteen en sterretjes). kan iemand me vertellen hoe lang je ongeveer bezig bent met zo'n hele tekening? Eerst raam schoonmaken begrijp ik, overtrekken met stift. Hoe gaat het met de zwarte lijntjes? Ik lees overal dat je die ook moet doen dmv soort stempelen? Maar dan krijg je toch geen strakke lijnen? En als de zwarte lijnen klaar zijn, laten drogen, inkleuren en dan nog een keer de zwarte lijnen? Ben je wel een paar uur zoet mee denk ik?
Bestaat er ook iets als paint voor op de Imac? Ik kan nu namelijk niks printen via een soortgelijk programma. Zijn er dames die ook met een Imac werken, welk programma gebruiken jullie dan?
Zit er niet een soort tekstverwerker/words op? Ik heb mn tekeningen ook niet via paint uitgeprint maar gewoon via een tekstverwerker/soort words. Ik heb geen mac. Plaatje opslaan en invoegen in een document en uitprinten. Die printfunctie van poster zit namelijk niet in paint of soortgelijk programma maar gewoon in je printerprogramma. Tenminste, als dit de reden is dat je het via paint wil doen
Ik krijg het inderdaad niet voor elkaar de tekening op meerdere pagina's te spreiden, via welk programma dan ook. Optie poster zie ik ook niet verschijnen.
Ik heb het ook pas van de vpweek door dit topic ontdekt hoor Ik was altijd een tijd bezig met tekening uitvergroten en dan zo overtrekken van het beeldscherm. Ik weet niet hoe het op een mac werkt maar bij mij staat het onder printers en dan vervolgens onder geavanceerd. Daar stond halverwege iets met verspreiden over meerdere pagina s. Ik weet niet of er expleciet poster bij staat.
Ik heb het gevonden bij pagina instellingen, maar dan wel in paint. Ik weet niet zo goed hoe dat op de Mac moet, hihi Mijn schoonvader heeft zo,n ding en hij doet altijd vreemd, maar dat terzijde