Oeps! We zakkend helemaal weg! Ik ga mijn man een aantal printopdrachten geven en dan donderdag weer aan de gang! Succes Dees! Nog meer ijverige dames?
Ik wacht nog op mijn verf om zwarte piet af te maken . Alles is bijna af op 1'kleur na. Maar die komt morgen of overmorgen! Baal wel een beetje, maar goed.
hubby zegt hier al een week dat hij de printer gaat aansluiten. gok dat ik m vanavond ff schop onder zn bips moet geven
Ik heb wel plakkaatverf gehaald, maar bedacht me gisteren opeens dat ik geen bruine verf heb (die hadden ze ook niet bij Intertoys in de winkel). Dus nu moet ik even gaan kijken of ik die ergens anders wel kan vinden en dan maar eens moed verzamelen om aan de slag te gaan. (Of ik stel het gewoon uit tot de kerst )
Bekend verhaal ik wacht ook al even en ik heb zo'n zin om aan de slag te gaan Er moet 1 of andere switch komen omdat er nu iets anders op die kabel zit of zo. Geen verstand van. Hij gelukkig wel Nou ja gelukkig nu kan ik helaas er niets mee.
ik heb hier ook geen bruin maar ik meng het zelf. tja kleine moeite. kwakje groen, kwakje rood. en mengen maar. eventueel geel als je m wat lichter wilt hebben
Wat grappig. Ik meng rood/geel/blauw voor bruin. Groen rood kan dus ook. Ik meng ook zelf inderdaad. Even googelen voor hoe precies en dan is het zo gedaan. Zo heb ik zaterdagochtend mijn Pietje in een uurtje geschilderd. Gisteren lukte mijn man het niet om te printen. Dus hij doet het vandaag. Ben benieuwd! Ik zag gisteren bij de pippoos allerlei kleurtjes, maar 6,25 per flesje . Nou ja dan blijf ik maar mengen . Waar hebben jullie die kleurtjes besteld? Ik heb alleen die van de intertoys: zwart, wit, rood, blauw, geel en groen geloof ik. Nu aan de poets en opruim/strijk. Dan heb ik morgen alle tijd om te freubelen! @dees ja, das frustrerend als het printen niet lukt....
Hoi ik ben net begonnen met mijn eerste raamschildering ooit! Leuk! Heb een paar vragen voor de kenners. Ik heb zowel tamponeerkwasten als schuursponsje gebruikt, maar het blijft in beide gevallen een beetje korrelig eruit zien. Klopt dat? Hoe los ik dit op? (zachte kant v schuurspons gebruiken toch) en hoe krijgen jullie de zwarte lijnen zo strak? Ik heb de kleinste kwast ervoor gebruikt maar vind het wel lastig... Ik las even een pauze in, wordt ongeduldig en dat helpt niet. Straks maar weer verder. Hoop dat er intussen wat tips komen!
Je blijft inderdaad wel wat zien hoor, het wordt nooit helemaal strak. Van de buitenkant en 's avonds lijkt het altijd nog mooier, dus ga even buiten staan en kijk hoe het dan lijkt. Of plaats even een fotootje dat we mee kunnen kijken. Wat betreft de lijntjes: daar pak ik altijd een vrij grote kwast voor en dan tamponneer ik. Om te zien hoe het eruit komt te zien moet je even van een meter of 2 kijken, niet met je neus erbovenop.
ja die lijnen zijn hier ook een grote frustratie heb van de week 2uur over mn kunstwerk gedaan en was zo ontevreden dat hij 'opeens' van mn raam af was binnen 5min hier nog steeds geen man aant werk gekregen om te gaan printen... denk dat ik maar alvast plaatjes met een paashaas ga zoeken, tegen die tijd zal de printer wel aangesloten zijn
Dit is het resultaat. Ben wel tevreden voor een eerste x hoor! Inderdaad van buiten mooier en vanaf de stoep zie je het "korrelige" helemaal niet... Officieel moeten de zwarte lijntjes nog eens maar dat heb ik nog niet gedaan. Ik wil vanmiddag nog een piet maken. Leuke hobby erbij!
Ik ga na de Sint beginnen met een kersttekening. Ik heb gisteren bij Kruidvat verf gekocht. Is in de aanbieding, 2 flessen voor 3 euro. Hele vrolijke kleurtjes. -
Ik wist dus gewoon serieus niet hoe ik bruin gemengd kreeg Goh, wat voel ik me nu blond zeg hahaha. Maar goed, nu heb ik geen excuus meer om het uit te stellen. Moet ik wel eerst mn ramen zemen, want die zitten onder de kinderhandjes (en neuzen, wangen, monden).