Geeft toch niets meis. Ik heb ook moeten googelen voor het mengen Hop hop zemen die ramen en verven maar!! Leuk dat er nog meer meiden bijkomen! Die sint met meisje is erg mooi geworden. Leuk hoor! Zie je andreams wat je teweeg gebracht hebt met je topic Super leuk!
Ja, leuk he? En we kunnen straks lekker door met de Kerstschilderingen. Ik ben van plan om ook een schildering op ons voorste raam te gaan maken, een grote, van zeker 5x5 pagina's.
Eindelijk is het nu gelukt om de afbeelding verspreid uit te printen, wel 2 bij 2 A4-tjes. Ik kan morgen ook beginnen en ik kijk er nu al naar uit, het houdt mij wel even bezig denk ik morgen. Geeft mij gelijk wat afleiding.
Andreams, mijn pietje was ook 5 bij 5 pagina's. Is goed te doen. Ik heb op mijn pc ook al een mapje kerst hihi. Wanneer ga je de kerst erop doen 6 - 12? Deesdees: joepie! Succes morgen!
Vanmorgen begonnen en nu net klaar. Geeft mij even wel heerlijke afleiding, ik noem het maar bezigheidstherapie..
Zo, ook mijn Pietje (gejat van hier ja ) staat op het raam. Misschien dat ik er nog een keertje overheen ga op de lichte stukken, maar dat zie ik nog wel
Leuk leuk, allemaal 'mijn' Pietjes haha! Ziet er mooi uit allemaal. Ja, ik ga 6 december meteen aan de slag
Ik heb gister de plakkaatverf bij kruidvat gekocht. De kleuren geel, groen, rood en blauw. Ze hadden daar geen wit dus hoe hebben jullie de baard van de sint wit gemaakt. Hier zit alleen een kruidvat (die dus geen wit hebben) en een hema maar die had geen plakkaatverf meer. En die whiteboardmarkers zijn dat gewone watervaste stiften?
Ik heb mijn kleurtjes bij de intertoys besteld. Daar zat ook wit bij. Volgens mij zijn er nog steeds geen verzendkosten ivm Sint periode....