mischien dat iemand dit herkent Als ik mijn avond eten op heb krijg ik direct hoofdpijn het is ook alleen met het avond eten en heb er nu al een paar dagen last van. Het begint links in me nek en trekt over mijn hoofd door naar mijn voorhoofd. Het duurt dan tot snachts een uur of 3 en paracetemol helpt niks Ik eet gevarieerd en gezond dus daar ligt het niet aan ik eet ook rustig Heb dit nog nooit gehad en het is echt vreselijk Iemand die weet wat dit kan zijn op internet kom ik ook niet ver
Ik herken het niet, maar zou het iets met je gebit te maken kunnen hebben. Misschien een zenuw probleem wat door het kauwen pijn gaat doen.
Ik zou denken van niet ik heb namenlijk geen last van mijn mond en ook niet gehad Maar bedankt voor het meedenken
Misschien drink je te weinig? En na het eten trek zoiezo meer bloed naar je maag om het eten te verteren. Daarom worden mensen ook zo moe en loom en wit na het eten
Hier heb ik dat bij geïrriteerde holtes. Dit krijg ik o.a. door te droge lucht. Ventileer je goed in je huis (roosters open) en heb je bij de cv van die bakjes met water? Beterschap, is niet prettig...