Hoi, De titel van dit topic klinkt een beetje, je weet wel. Maar ik ben heel serieus! Ik moet binnen enkele dagen een kinderwagen als pakket retour sturen naar het postorderbedrijf waar het vandaan komt. Daarover had ik verteld in Baby en Dreumes, die defecte Mura. Uiteraard waren we destijds zo enorm slim om de originele verpakking weg te gooien...............:x Ik zoek nu dus een hele grote doos om hem te verpakken, zodat hij mee kan als pakketpost! Het is een Maxi Cosi Mura, weegt aardig wat en neemt ook aardig wat ruimte in beslag. Heeft iemand tips over hoe en waar ik aan zulk verpakkingsmateriaal kom?
witgoed zaak en dan een doos van een wasmachine/droger etc.? moest ook ff lachen, sorry, mn man noemt me wel eens grote doos....
idd witgoed zaak ik heb er ook een doos vandaan waar een plasma tv in heeft gezeten, deze heeft de afmetingen van 10 tot 30 kg bij post.nl
Wij hebben onze verhuisdozen e.d. allemaal bij het oud papier weggehaald, en daar lagen ook héle grote dozen bij. Misschien dat je zoiets ook bij jou in de buurt hebt?
Mis: Amerikaanse vouwdozen - Hodi B.V. DOZENPRODUCENT, Doos op maat, Voorraad Dozen, Restpartijdozen en Verpakkingen Of Marktplaats
Moet hij perse in 1 doos? Ik heb een tijdje geleden mijn kinderwagen via markplaat verkocht. En gewoon dozen uit mekaar gehaald, en er weer omheen verpakt met tape.
Ken je misschien iemand die in een magazijn/transport branche werkt? Of misschien zit er zo'n een bedrijf in de buurt? Ze hebben daar vast wel een grote doos of een omdoos voor om een (halve) pallet.
Kun je er niet gewoon een paar stevige grote vuilniszakken omheen doen? En dan goed dichttapen en het adres op een a4-tje schrijven en erop plakken. Dat heb ik eens met een maxi cosi gedaan.
Bij de Ikea staan toch van die papiercontainers, waar je kartonnen verpakkingen in kan gooien? Vaak liggen er ook gewoon dozen naast. En anders plak je zelf wat karton aan elkaar.