hallo ladys. ik wou mschien binnen kort nepnagels laten zetten allen weet effen niet welke beter zijn? en kun je het beste bij een salon doen of bij iemand die goed is en bij haar thuis doet? wil eigenlijks niet telang en tescherp want ik wil me dochtertje niet bezeren.en hoe kun je het beste de kleding aan doen ? sorry voor al deze vragen . hoor het graag.
Ten eerste ALTIJD in een salon laten doen!! En door iemand die een opleiding heeft gehad. Er kan zoveel mis gaan tijdens het zetten van kunstnagels! Een salon zal duurder zijn dan bij iemand thuis, maar je wil niet meemaken dat je nagels zo erg beschadigen dat je er erg lang last van blijft houden. En ga niet naar een aziaat, deze hebben ook salons, maar die zijn echt slecht. Ze werken niet volgens de regels, slechte hygiene. Het ligt aan je eigen nagels wat je beter kunt laten zetten, acryl of gel. Als je zachtere nagels hebt dan is gel beter, heb je harde nagels dan is acryl beter. Maar de nagelstyliste zal je goed kunnen informeren. Als het goed is gaan ze eerst kijken wat voor soort nagels je hebt, dan gaat er gekozen worden voor een product. Het ligt aan jezelf natuurlijk hoe lang je de nagels wilt. En scherp zijn ze echt niet!! Kunst nagels zijn stomper dan je echte nagels. Succes met je keuze!! En pas wel op want kunstnagels zijn verslavend!!
Absoluut altijd bij een gediplomeerd nagelstyliste laten zetten! Ik heb beiden gehad, acryl en gel. Persoonlijk vind ik gel fijner en beter. Mijn acryl nagels knapten vaak af en zijn stugger en harder. Gel daarintegen heb ik nooit problemen mee gehad, erg tevreden over!
Ligt echt aan je nagel. Bij mij blijft gel kwa lucht beter zitten, maar acryl blijft bij mij de toppen beter zitten, gel brokkelt bij de toppen bij mij sneller af. Ik heb dan ook een combi van acrylen gel. Op mijn toppen heb ik acryl tegen het afbrokkelen, en het opvullen doet ze bij mij met gel, zodat ik geen lucht krijg.
Laat het sowieso doen bij iemand die gediplomeerd is. Dit kan in een salon zijn, maar er zijn ook dames die het thuis doen. Bij iemand thuis kan dus best, maar zoals ik al zei, wel iemand met een diploma. Ik heb zowel gel- als acrylnagels gehad. Gel vond ik 3x niks, elke keer beschadigde het. Ik heb nu al bijna 7 jaar acrylnagels en nog nooit problemen mee gehad. Maar ik denk dat het per persoon verschilt. Een vriendin van mij heeft altijd gelnagels gehad en er nooit problemen mee.
Gelnagels vindt ik persoonlijk beter,blijven beter zitten,glans is langer mooi.Veel plezier,zo`n verslaving!!!
Ik heb een vriendin die gelnagels doet. Super tevreden van! Maar als je zo niemand kent zou ik dat in een salon laten doen (is wel veel duurder volgens mij). Ik laat ze in het begin nooit te lang doen omdat ze toch uitgroeien en dan worden ze pas echt lang. Voor kleren of met de jongens nooit geen probleem gehad. Ik heb wel als ze weg zijn dat ik dingen niet meer kan. Dingen waarvoor je echt nagels nodig hebt want zonder die gelnagels ben ik een echte nagelbijter
ik heb altijd acryl nagels al jaren lang en nog nooit is er een afgebroken ofzo!! en ik doe er echt gewoon alles mee. maar ligt wel aan je nagel denk ik want bij mn zus hielt het helemaal niet zo goed
Ik heb al jaren acrylnagels en nog nooit afgebroken.In het begin is het even wennen maar merk er nu niets meer van en geen moeite mee.