@wendy wauw wat een mooie boxspring!!! Ik wil ook graag zo een boxspring... @lydia wat druk hihih wordt je daar af en toe niet gek van?
Echt mooie kamers! Wij hebben ook behang met barok print achter ons bed en een grote 3 deurs met spiegel inbouwkast. En ook gordijnen met barokprint
Aan de mama van Lenthe: Ik krijg de tranen in mijn ogen, wat een super super gave foto, de liefde straalt er vanaf.. wauw
Wat een mooie slaapkamers! Ik zal van onze maar geen foto maken, want die is nog zo saai wit, met donkerblauwe gordijnen We hebben het helemaal nog geverfd boven na de verhuizing (slecht van ons!)
Heel mooie slaapkamers! En inderdaad Rianne: een ontroerende foto, hangt hij ook ingelijst op je slaapkamer toevallig??
Saai??? ik vind hem super mooi! Ik ga de mijne maar niet plaatsen. Net een hotelkamer. Gelukkig gaan we verhuizen.
Dank je, nee hij hangt in het groot in de woonkamer, samen met 4 andere van die fotograaf. @ Koekoeloerie : Spannend ja !
mooie kamers zitten ertussen! zal zelf niet snel voor zwart-wit gaan maar vind ze wel mooi. Denk dat ik er alleen snel op uitgekeken ben