bah ik ben een monster vandaag

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 30 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

:xhebebn jullie dat ook weleens. gewoon een enorme k*tdag?:x:(
    begon vanmorgen al
    plurk had een pot uierzalf opengemaakt terwijl ik op de plee zat ( stom van mezelf had die pot weg moeten zetten maar ja) gevolg heel mn tafle eronder, vloer en plurk tot dr elleboog en dr haartjes:x;):D ben niet boos geworden;) was mn eigen schuld en eigenlijk best komisch. wilde een foto maken. batterij leeg.;) toen moest ik het opruimen natuurlijk. wat een vette troep. humeur daalde al iets. effe later wil ik een bordje uit de kast pakken flikkeren er 3 soepkommen uit. kapot natuurlijk;):x ach ja scherven brengen geluk en hop de stofzuiger er maar weer door. intussen werd plurk stierlijk vervelend. als je iets verbied of ze krijgt dr zin niet stort ze zich ter aarde ( lees valt neer op de vloer) en gaat een hoop stampei liggen maken waar de buren zeker van mee konden genieten,
    afijn even later een glaas drinken maken voor dr. pleurt er ene heel pak rietjes over de grond........:x wil ik de was aan gaan zetten is mn wasmiddel op;) dus hup maar weer gauw in de auto om wasmiddel te halen. intussen 110 x plurk van alles verbieden. nee, mag niet, afblijven ( hoor mezelf gewoon):(:) ze zit heel de dag op me lijf te timmeren , te springen en te kwallen.;):x
    komen we terug plurk nog vervelender aan het worden dus die hup naar bed. alle takkezooi opgeruimd. denk je evn rust te hebben. nee dan wordt je weer kotsmisselijk van 3 crackers die je gegeten hebt dus hang je weer als een slappe kat op de bank. afijn gekotst, plurk uit bed gehaald en die blijft ook een baaldag hebben dus het nee, niet doen, mag niet en afblijven blijft lekker voortgaan:x;). heeft plurk gescheten, blijft ze niet stilliggen dus alles weer onder de stront.:xzit nu te wachten op me vent die om 7 uur thuis zou zijn. nou bij mij is het inmiddels kwart voor 8 weet niet hoe het bij jullie zit. ik heb het helemala gehad voor vandaag. ben moe, koppijn, zere tieten, klap uit elkaar door de hormomen. wil rust. dalijk plurk naar bed ( maar ja eerst even met dr vader nog vervelen natuurlijk) een bord bami op schoot en tv kijken. degene die vanavond nog ana mn kop zeurt krijgt de volle laag.

sooooooooooooooooooooooooooooooooo:) jullie kunnen hier waarschijnlijk niks mee maar het lucht iig al heerlijk op om het even van me af te typen. nee plurk niet aan de knopjes van het toetesenbord!!!:x
    pfffff ben echt een monster vandaag:)

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hahahaha! Ach, meis, toch! Wat ENORM herkenbaar!!
    Gelukkig is het alweer even geleden, maar ja, ik ken het helaas maar al te goed! En dan vooral dat het samenvalt met het k*thumeur van je kind, waardoor die op alle fronten uitblinkt in het bloed onder je nagels vandaan halen... ;) Ik ben hartstikke gek op 'm, maar soms.... En dan is ie pas 1! Dat wordt nog leuk over een jaartje, haha!

Sterkte! Enne... Wel een beetje lief voor je man blijven, he...? ;)

3. Bastet

Bastet Niet meer actief

Herkenbaar :D

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

pfff nu ik het zo lees is het net of ik een vervelend kind heb en das dus helemala niet. over het algemeen is ze altijd lief wel ontzettend ondeugend hahaha. ze is verder de lieftse en leukste dreumes van heel de wereld natuurlijk. ze wil ook nog es niet even lekker knuffelen nu. zucht hahaha

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oja man ja;) goed dat je het zegt:):D want anders krijgt die zeker de volle laag als ie weer met zijn vieze zweetsokken op me vandaag gedweilde vloer loopt ( blijven van die afdrukken) of dat ie de aanrecht niet droogmaakt als ie zijn handen heeft gewassen. hahahhaa:D

6. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo herkenbaar idd... En nu je zwanger bent kun je dat er helemaal niet bij hebben! Zo lekker chillen op de bank, en ik vind dat je morgen wel een relax dagje hebt verdiend ;). Gaat plurkman maar ff lekker op pad met de kleine purk, kan jij ff lekker in bad, of op de bank met een leuk boek, of gewoon helemaal niks doen ;).
    Sterkte vanavond ;)!

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jullie reacties doen me echt goed. gewoon dat je niet het enige monster bent soms. blij dat ik dit topic even heb geopend:D

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ah, hier nog een monster vandaag...ongesteld geworden gister met het gevolg van een kuthumeur vandaag waar vooral manlief het meeste last van heeft:D die kan daar helemaal niet tegen als IK sago ben. "met een kapotte knie of bloedneus word je toch ook niet sago?" mannen logica denk;)

9. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik vind je verhaal helemaal geweldig! :D

Zo gaat het soms, dan lijkt er geen einde aan te komen! :D

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    *hand schudt*

Ging 1 uur weg. Was om 3 uur pas 40 km verder. File. File, file , file. Ik omweg nemen, kom ik op A1 uit, weer achteraan in de file, tering! Ik heb 2,5 uur gedaan over 43 kilometer! Ondertussen had Lucje gescheten in ze luier, ik kon em niet verschonen onder het rijden, had ie honger en zn beker was leeg...Komt er zo'n trut in een Ford Fiesta inene naar links terwijl ik er rij, godsamme, xenonlampen zie je niet over het hoofd trutje! Vervolgens heb ik sjans van 4 lelijke jongens in een Seat Toledo die natuurlijk de HELE godganse file naast me rijden.

Grrrrrrrrrrrrrr

maar ik reed er wel een VW Golf uit bij het verkeerslicht8) die dacht steeds dat ie sneller was. Kansloooooos:D

Deel Deze Pagina