Goedemorgen dames, Gisteren heb ik hamburgers gekocht bij de Albert Heijn, ik wil ze vanavond gaan eten maar nu zie ik dat er allemaal druppels condens aan de binnenkant van de verpakking zit. Heb er al op gegoogled maar word er niet veel wijzer van. Wat denken jullie? Nog gewoon eetbaar? Volgens de datum zijn ze nog goed tot de 30e. Heb ook al gedacht dat het aan mijn koelkast ligt, maar andere dingen zijn nog prima gekoeld, melk, frisdrank e.d. Het vlees zelf ziet er nog goed uit, niet verkleurd. Wat zouden jullie doen, opeten of niet?
Kun je gewoon eten hoor... Gisteren nog karbonades gehad waar wat vocht binnen in zat en ik leef ook nog steeds...
Nou, ik heb weleens gehoord dat de houdbaarheid daardoor minder wordt. Het zijn trouwens ook niet een paar druppeltjes, het hele plastic bovenlaagje zit vol
Ja houdbaarheidsdatum word korter idd dus goed kijken naar kleur en geur, ze dien ze te goed koelen soms waardoor het licht aanvriest en dan kan je ze erna korter bewaren dan de datum die erop staat.