ik heb deze gekocht nike high dunk women maar in een andere kleur kon hem niet vinden op internet . Maar normaal gesproken draag ik altijd hakken maar nu ik zwanger ben pas ik mijn gewone schoenen niet meer maar deze lopen heerlijk
Oh my god.. het is alsof ik jaaaaren terug de tijd in ga. Met mooie sneakers denk ik toch echt aan iets anders dan nike air maxx. Vreselijk!! Die Kswiss vind ik wel erg mooi, en sommige andere sneakers van nike. Zolang er geen luchtkussens onder zitten en een mannelijk uiterlijk heeft....
Ik heb nike air force, halfhoge sneakers in de kleur zwart met roze nike teken!! Maar ik ben ook van de pumps met naaldhakken en hoge laarzen met hakken! Maar op zijn tijd op sneakers lopen vind ik wel kunnen als vrouw: D
Geen sneakers op het moment, wil er wel een paar maar heb niet echt kleding waar ze bij passen., Vriendlief heeft ook nog altijd nike air maxx staan, maar dan wel voor oud....Hij kan er geen afstand van doen geloof ik!
mijn man loopt ook standaard op nike`s. Zou zo graag willen dat hij eens andere schoenen wil kopen maar echt niet he. Hier kan hij het langst op lopen en tja dat is ook wel belangrijk, maar lijkt me toch wel eens leuk om hem op wat nettere schoenen te zien. ( hij is zeg maar nog net niet op zijn nike`s getrouwd ) Liefs
Ik ben meer van de vans, adidas en heb nu veel mijn etnies aan. Nike air max, dat vind ik zo'n no-go bij een man Maar goed, iedereen zijn eigen smaak inderdaad
Deze vind ik ook erg leuk. fijn om ook eens een ander model te zien dan air maxx, die zie ik thuis genoeg haha
Daar ben ik aan verslaafd, heb 3 paar: milky white grijs roze multi streep En een paar Gstars voor de winter, maar dat zijn dat ook echte All Star kopieen
All Stars vind ik wel mooi. Zelf zou ik ze niet aandoen. Past niet bij mij. Mijn man loopt vaak op Puma ( ook wel Hugo Boss) Bekijk bijlage 147961
Hahah oh vreselijk!! Mijn vriend heeft dat gelukkig nooit gehad en ik ben getint dus ik hou er al helemaaal niet van
Air max vind ik echt zooo lelijk, ook de nieuwe modellen. Ik hou meer van Converse Allstar heb ik jaren gedragen (en heb ze nu nog). Ook KSwiss vind ik erg leuke modellen hebben. En zoals ik al zei Pastry van die dochters van RevRun vind ik erg leuke hebben.
Zijn idd wel duur, maar goed Nike en KSwiss bijvoorbeeld zijn ook niet goed koop Ik had het er zelf wel voor over Deze heb ik jaren gehad, helaas vorig jaar weg moeten doen met veel pijn in mijn hart hahaha. Foto is wel vaag hoor, maar ik had toen nog niet zo'n goede camera