Wij hebben nu gewoon dit: Een grote mand waar al het speelgoed los in zit. Makkelijk om alles op te ruimen (dat doet zoon altijd zelf) maar niet echt netjes. Mij lijkt zo'n kast met van die mandjes ook wel wat. Ik ga er eens achteraan
Hihi, begrijpelijk, geeft zo'n rommel Leuk zo'n fauteuiltje! Ik ken een 2 jarige die daar ook graag mee sleept. Maar een tafeltje/stoeltje is ook leuk (om evt. aan te tekenen bijv). Allebei gaat niet in m'n woonkamer passen, maar welke van de twee zouden jullie aanraden, zo'n fauteuiltje of houten stoeltje/tafeltje? Ik hoop op nog meer leuke foto's! Edit: zoiets lijkt me wel leuk. Het rijtje van de opbergkast en Ikea tafeltje. Alleen dan niet haaks op de muur, maar recht tegen de muur
En deze nog. Waarschijnlijk wordt t ook nog iets met expeditdelen en een stang van ikea boven t bureautje met bakjes eraan zodat daar knutselspulletjes in kunnen. Nu nog tijd vinden...
Ziet er leuk uit! Ik kan wel een foto van de speelhoek nu plaatsen maar dat is nogal een rommel omdat ze net jarig is geweest... Ik heb al helemaal zin om in het nieuwe huis een speelhoek te maken
Hierbij een foto.. Maar zie boven het is niet echt wat ik wil. Volgende week wat Ikeabakken erbij kopen.
Heel mooi Met wat voor verf heb je de sterren er op gekregen? Met spuit of geschilderd? Bij ons zit alles nog in een boxzak.
Deze opbergkast hebben wij ook van de Ikea. Echt ideaal vind ik zelf. Genoeg ruimte in de bakken dus er kan veel speelgoed in. Hier staat hij recht tegen de muur.
Haha hier ook! heb nu wel wat staan maar niet echt bijzonder, in ons nieuwe huisje zeker een leuk plekje maken!
Riverr super leuk gedaan! Heb je er bovenop gewoon een houten plaat bevestigd? Hoe heb je dit gedaan? Heb er 2 hier staan in de speelruimte maar ben nog niet tevreden, dit ziet er meteen zoveel anders uit, top!
Het zijn grenen planken die ik donkerbruin gebeitst heb. Het zijn 3 planken naast elkaar Die sterren heb ik uit vilt geknipt.
Hier onze speelhoek, dit is in de speel/studeerkamer. Hier speelt ze regelmatig maar het komt ook vaak voor dat ze haar speelgoed gezellig meesleept naar de woonkamer. Dat vind ik ook niet erg, 's avonds even opruimen en de woonkamer is weer speelgoed vrij
Mooi en netjes zo!! Mag ik vragen waar je die boekenplankjes vandaan hebt? Erg leuk! Wel veel speelgoed of niet? Haha!
Thanks! De boekenplankjes zijn van de Ikea. Het zijn eigenlijk fotolijst plankjes! Maar zag dit idee op internet, dat je dus de kaften van de boekjes kan zien en vond dat zo leuk! Ze heeft het zo ook op haar slaapkamer. Veel speelgoed...... Tja... Nogal! En dan ben ik benieuwd hoe het er morgen uit ziet na tweede kerstdag (pakjes dag bij opa en oma)