Ben aan het rondneuzen voor een leuke speelgoedkist die niet té Disney-achtig is (past ie ook nog een beetje bij het interieur ) en genoeg ruimte heeft. Denk zelf aan steigerhout, maar weet niet of dit gevaarlijk is ivm mogelijke splinters... Welke kist hebben jullie?
Niet de allerbeste foto maar deze kist hebben wij van vrienden gekregen bij de geboorte van ons zoontje. Past heel wat speelgoed in. Hij is hand gemaakt door Nouk! En deel van de opbrengst gaat naar het goede doel.
Langwerpige speelgoedmand (110x55x55cm) | Speelgoedmanden | Mand & Stijl Ik ben helemaal verliefd op deze mand. Ze staat op mijn verlanglijstje voor kerst/sinterklaas
tipje; Ikea heeft ook zoiets mand voor iets minder geld. Moet je er alleen zelf nog een bordje op maken
ff vraagje vind die kisten echt te gek maar bij ons staan allemaal bakken in de woonkamer, ik kan namelijk echt niet al het speelgoed kwijt in zo'n kist. Hebben jullie ook bakken naast die kisten?
Dit zijn onze "speelgoedkisten". Past bij ons interieur, savonds worden ze gebruikt als tafel en overdag staan ze open. ideaal.
Wij hebben ook een Expedit kast van Ikea, met 4 vakken. Maar buiten deze kast, wil ik dus nog een mooie kist/mand bij.
Bekijk bijlage 426744 Gekregen van mijn collega's toen ik met verlof ging Hij staat nu nog steeds op zolder, niet in gebruik, maar als dochter naar dr nieuwe kamer gaat, komt hij daar te staan.
We maken hem na, mijn man is timmerman op papier dus dat komt wel goed 😁 als hij af is zal ik nog even een foto plaatsen.