groeisurt 11 maanden? Elk uur wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pline, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    onze dochter van 11 maanden was ELK uur wakker vannacht... Normaal gezien wordt ze nog 2-3 keer wakker (wat op zich al doodvermoeiend is), maar zo slecht als vannacht... Om 2 uur hebben we haar een zetpil gegeven, maar dat heeft niets geholpen dus ze had geen pijn. Ook haar bij ons nemen (wat we normaal nooit doen) hielp voor geen meter... Wat kan er aan de hand zijn? Ze was wel vrolijk van zodra we het licht aandeden...

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Tandjes, verlatingsangst, sprongetje?

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Denk een sprongetje.
    Mijn dochter is een gemakkelijke slaper, maar ik herinner me een aantal afschuwelijke dramanachten, toen was ze 11 maanden..

4. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Hebben we hier ook gehad. Alleen was ze dan 1 x wakker in de nacht maar wilde daarna echt niet meer gaan slapen. Ik dacht sprongetje maar ze kreeg ook weer een tandje.

5. Tattoogirl1980

22 mrt 2013
    42
    0
    0
    Zaandam
    Onze dochter is nu 11 maanden, ze heeft nu ook afentoe nachtmerrie's denk ik, 2 nachten geleden heeft ze gehuild etc.
    Normaal slaapt ze goed maar nu had ik eerst met haar op mijn borst gezeten en daarna mijn man nog dik een half uur, uiteindelijk viel ze in slaap hoor.
    Het kan ook zijn dat ze een drukke dag hebben gehad, als we bijvoorbeeld naar Monkey Town of Ballorig gaan dan weet ik gewoon dat we een slechte nacht tegemoed gaan.

6. Coconut

Coconut Actief lid

31 jul 2009
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn jongste van 11 maanden is sinds 2 weken aan het spoken in de nacht..

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Geen effect van zetpil betekent niet perse geen pijn: het kan ook zo heftig zijn dat een zetpil niet voldoende doet.
    Maar kan evengoed idd ook een sprongetje zijn.
    Ik zou wel even het kaakje navoelen en mocht ze verkouden zijn, dan even de oortjes laten checken bij de huisarts maandag, als het dan niet over is. Dan weet je iig zeker dat er niets medisch is.

Rond deze periode is verlatingsangst wel een bekende, dus als er medisch echt niks is, is dat de meest voor de hand liggende :)

8. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Bedankt allemaal... Gisteren om 18u30 opnieuw een zetpil (paracetamol) gegeven, maar ze werd wakker om 19u, 19u30, 20u15, 21u15 en 21u45. Dan besloten om ibuprofen te geven (siroop) en dan heeft ze wel geslapen tot 3u15...en na een voeding tot 6u30. Dus waarschijnlijk toch last van doorkomende snijtandjes, en ibuprofen werkte beter dan paracetamol. Gisteren heeft ze ook bar weinig gegeten en eenmaal overgegeven (waarschijnlijk door al het speeksel dat ze inslikt...).

9. Tattoogirl1980

22 mrt 2013
    42
    0
    0
    Zaandam
    pff, vervelend zeg, hou de gedachte maar vast dat het wel weer over gaat.
    Ik hoop voor beide dat de tandjes snel door komen, blijft altijd lastig hoor.

Deel Deze Pagina