Thanks dushi voor je backup ) en idd ik Weet heel Goed wat hier wel en niet kan! x @ TS en andere meiden: leuk jullie reacties dat t wel Leuk is ) TS, ben gek op roze en turquase etc dus wit met Gezellige kleuren hier! En weet je dushi je hebt gelijk ik zet me foto gwn weer terug want meeste hebben wel Wat eraan en vinden t wel een leuk creatief idee En wat betreft drank erboven... Kijk er ff overheen dames, gaat om De opbergplaats en speelplek voor de kids ... Hierbij weer de foto hihi en geen commentaar over de drank aub
Tuurlijk mag dat wel meid, iedereen is vrij zijn mening te geven, Maar jou manier van mening geven komt niet leuk over ... En ja dan komt de verdediging hè.. Maar iig ik laat de foto nog ff staan voor diegenen die eronder kijken voor ideeën opdoen
Ik heb ze vandaag gezien in de ikea amsterdam inde koopjeshoek dus zoveel % korting stonden een stuk of 3
Hoi ja Ikea idd ) kost geloof ik 16 of 20 per stuk.. Dacht 16 hoor en de mandjes heb je geloof ik in 6/7kleuren 3,99 pst Je heb deze kast ook in 1 geheel 8vakken in hoogglans maar is helaas 180 euro dus hb er gwn 2 van 16 tegen elkaar geschoven en 1 bovenop en zo eigen vitrine/buffetkast idee gemaakt hahaha
Tsja de drank erboven zou ik zelf ook niet doen . Maar ik heb dan ook wel een rasechte klimgeit om handen die alles op alles zou zetten om die flessen te pakken te krijgen. Hier moet alles achter slot en grendel en HEEL hoog en droog
En zo kan t ook ... Zo begon t toen ik 1 kind had.. Dient gelijk als een soort sidetabel/ dressoir ) srry staat schuin! Heb m nu als extra opberg voor klei/ puzzels, spelletjes etc
leuk idee dat kleine kastje erboven op. Goede tip als ik meer speelgoed kwijt moet in de kinder slaapkamer!!! Die zwarte en bloemetjes staan ook erg vrolijk Je hebt ook een geheel met 8 vakken in gewoon wit die is maar 50 euro
hier ook een witte expedit kast met plastic bakken erin maar pfff het past er allemaal nog niet in. gek word ik er van teveel speelgoed of te weinig ruimte, net hoe je het wilt bekijken
Ik heb ook dat kastje van de Ikea Maar ik heb er 4 verschillende manden in: 1 gevlochten riet, 1 gevochten gras, 1 visgraat gevlochten gras en 1 cocosmatten mand. Op de kast een kleine aquarium en naast de kast een tafeltje met 2 stoeltjes. Zal zo eens foto's maken... nu eerst zoonlief uit bed halen
Ieeeeeeh, hier staat gewoon een fles wijn NAAST de limonade in de koelkast. Om over de krat bier in de tuin te zwijgen.... naast de glijbaan! Maar goed, leuke mandjes! Wij hebben boven een speelkamer, gelukkig. Daar staat 95% van het speelgoed. De dingen waar ze nu het meest mee spelen staat beneden. En dat is op dit moment een Chukkington ( of zoiets, hoe schrijf je dat? ) baan. Gigantisch ding grrrr.
Leuk!! Enne...mijn dochter pakt hier ook zelf drinken...uit de ijskast...waar de whiskey en het bier staat. Boeiend.
Erg mooi! Hier puilen de manden en kisten altijd in no time uit waardoor het nooit 'strak' blijft zeg maar