Show je speelgoedplek!

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    :p :p hahah

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Er staat hier een hoop boven, dat wordt heel binnenkort nog een echte speelkamer. Blij toe want een knalroze kaptafel, complete inboedel voor poppen en een wagenpark hoef ik niet allemaal in m'n woonkamer te hebben ;) Kleinere spullen zitten beneden in een rieten mand.

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    En ze heeft ook nog een paar lades en mandjes van de tv kast ter beschikking...

4. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ohh ik ben jaloera! Ik heb veel groot speelgoed wat niet in een kastje past. :( (toettoet garage, loopwageb, looppaardje, vrachtauto om op te zitten, enz,..)

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja dat heb ik hier dus ook.
    nu staat het deels boven en deels in de huiskamer
    maar wat boven staat word nu ''vergeten''
    maar ik vind het zo verschrikkelijk al dat speelgoed in de woonkamer.
    er staat een keukentje en speelgoedkist + de expedit kast en dat vind ik wel genoeg.
    al die loopwagentjes en hobbeldieren staan me in de weg
    maar ja ze vind het allemaal zo leuk :)

6. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Dit is onze dochter haar speelkast en ze heeft nog veel grote dingetjes die staan in de gang.

Bekijk bijlage 329799

7. Triskele

Triskele Niet meer actief

heel ons huis is een speelgoedopberger LOL!!

We hebben een "treintafel" midden in de kamer staan met alle lego dingen erop, daaronder staan spellen, bakken e.d. en dan nog een grote kast en onze tuin staat ook vol met dingen voor de kids, het is duidelijk dat wij kinderen hebben als je binnenkomt hihi en dat vind ik ook wel zo gezellig.... ons gezin / huis draait ook om onze kinderen :)

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    :Dkast nummer 1. kist met chuggington ernaast. veel groot speelgoed ligt boven op hun kamer in opberg boksen of los

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    en het geheim achter de inbouwkast . opgeruimt staat netjes. mijn zoontje is over 1 week jarig. waar moet ik het toch allemaal laten :$

10. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    @mamakelly: Ik moest zo hard lachen om jou opmerking, dat mijn man er wakker van werd. Lekker droog ;)

@NooNoo: Leuk die rieten mand! Staat ook leuk bij je inrichting, alleen zoiets is voor ons te klein.
    *edit* ohh zie nu die andere rieten mandjes, wat leuk zeg! Erg stijlvol!

@2011mama: Ja die willen wij ook, alleen dan 2x en helemaal wit. Ik vind het zo jammer dat ze die middelgrote bakken alleen maar in het wit, roze en rood hebben :(

@Triskele: Hier ligt de hele huiskamer ook vol speelgoed, maar dat vind ik ook wel gezellig staan. Ik wil wel dat het wat opgeruimder is, dus daarom mooie bakken :)

@lovewinnie: Wat een berg speelgoed zeg woow! Dat hebben wij nog niet gelukkig, zou niet weten waar ik het moet laten haha

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36

Deze bedoelde ik dus,vind 1 hele kast tog mooier :))

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    OMG Als ik jullie kasten zie vraag ik me af of mijn meisje niet te weinig speelgoed heeft....

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Wij hebben sinds kort een speelzolder gemaakt. Hij is bijna af en dan volgen de foto's

Omdat de jongste nog te klein is om alleen boven te spelen ligt hier beneden nog wel de duplo, spelletjes, krijtbord en zijn auto's.

Maar dat past in een gewone kast ( van Ikea met manden)

Verder dus al het groots boven.

Echt ideaal. Met speelafspraken ook.

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Hier geen speelgoed in het zicht, daar word ik kriegel van. Wij hebben een grote 2 deurs kast+ het dressoir waar allemaal kisten (stuk of 15) in staan met het speelgoed gesorteerd en de knutstelspullen en spellen ed.
    Verder staat er nog veeeeeeeeel speelgoed boven wat we gewoon zo nu en dan naar beneden halen.
    Maar een ding is zeker, onze kinderen hebben echt veel en veel te veel

15. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    wij hebben hier het gemak van een speelkamer inclusief trofastkast en dan nog een kist met duplo en een kist met boeken. ze slepen het nog wel mee de woonkamer in. is niet erg. savonds ruimen we alles weer op, zetten het weer in de speelkamer, deurtje dicht et voila. overigens hier ook niet enorm veel speelgoed.duplo, 2 loopautos, winkeltje met wat toebehoren)( van mij geweest vroeger) puzzels, spelletje, boekjes en dan wat bakken met los spul en autootjes voor de kleine man. als ik zie hoeveel speelgoed sommige kindjes hebben denk ik weleens: ojee die weten toch gewoon niet meer wat ze moeten kiezen.( en evt moeten vragen voor een verjaardag of sinterklaas) hier wordt eigenlijk met alles enorm veel gespeeld. is het dan op een ogenblik echt versleten/kapot kopen we nieuw.

oja de kleurboeken en potloden liggen hier wel in de kamer. vindik gevaarlijk voor mn kleinste in de speelkamer ( in de zin dattie mn muren van een fraai kunstwerk voorziet)

16. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #56 Shopaholicnl, 6 jun 2013
    Laatst bewerkt: 6 jun 2013
    Hier in de woonkamer een hele hoek waar ik zelf een tafel heb gemaakt met een golf er in dat ze ook echt goed aan de tafel kan zitten met daarboven drie planken vol met kleine plastic bakjes met deksels waar kleurtjes, stiften, kralen, theeserviesjes etc in zit, op de bovenste plank drie losse mandjes (de 1,2,3, bakjes van de ikea) voor dr freubeltjes in te doen en de onderste plank een hoek met kleurboeken en knutselboeken. Onder de tafel staan drie grote ikea bakken daar zitten alle poppenspullen en barbiemeubels in en een bak met diverse speelgoedjes en dan heb ik een 16 blokken kast van de ikea in de buurt staan waarvan dochterlief de onderste vier laden heeft, dan nog een groot (zelfgemaakt) barbiehuis op een tafeltje en nog wat grote dingen ernaast..poppenbox, kinderwagentjes etc... dan in mijn eigen boekenkast zes vakken leeg voor alle kinderboeken (jaja leesfreaks) en dan boven op haar kamer nog twee boxen met poppenspeelgoed en een speelkastje. Oja en op de kleerkast alle spellen...en ja, ze heeft ook hier echt veel te veel...maar eigenlijk ook nooit veel weg gegooid ook aan speelgoed.. brengt me gelijk op een idee om vanmiddag eens lekker samen uit te gaan zoeken wat weg mag! (handig dit topic) en als het netjes opgeruimd is volgt er wel een foto haha

Oja en bijna vergeten, buiten hebben we een schommel en rekstok, een trampoline en een glijbaan! En nu leek het opa en oma zo leuk om een duikelrek er neer te zetten...alsof het nog niet vol genoeg staat :D

Edit: zal fotootje van het zelfgemaakte barbieshuis erbij doen...ben er erg trots op!

Bijgevoegde bestanden:

17. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Wij hebben beneden maar weinig speelgoed staan, 2 grote rieten manden en een speelhoekje, de rest van het speelgoed staat boven op de slaapkamer.

Laat de foto's niet al te lang staan ivm privacy. Hun tweede namen staan op de achterkant.

18. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat een supergave stoeltjes!!

19. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ehm, ik geloof dat wij een meer dan beschaafde hoeveelheid speelgoed hebben. Een klein dressoir, waarvan de onderste lade voor de kindjes (van-alles-wat-speelgoed), 2 dozen duplo, en een Ikea tafeltje (LÄTT) met daaronder een doos auto's en de houten loopauto van dochter. Boeken & rest staan op de kamers en is ook niet heel veel. En om eerlijk te zijn ben ik daar blij mee. Ze pakken toch altijd naar de zelfde speeltjes en het meeste plezier hebben ze met een emmer water in de zandbak :)

20. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Dankj, dit is de voorkant, nog steeds blij mee!

Deel Deze Pagina