Show je speelgoedplek!

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vind ze echt super! Heb je ze zelf gemaakt of laten maken? Ben echt dol op dat soort snuisterijtjes :D

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Geschenk van schoonouders voor de eerste verjaardag, stoeltje via internet besteld en door kennis laten schilderen. Wil er graag nog eens een bijpassend tafeltje voor laten maken.

3. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat zijn de leukste kadootjes vind ik, met naam en dan nog zelfgemaakt ook :) Ik probeer ook vaak crea te zijn met dat soort dingen maar dat lukt niet altijd haha

4. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Ja dat is zeker leuk, het geeft een speciale betekenis.
    Ook al een handgetekende afbeelding gekregen van de jongens, ben ik ook enorm blij mee. Vooral omdat hij zo ontzettend goed lijkt.

5. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Graag gedaan, inderdaad je bent alsnog goedkoper uit ;)

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wij hadden een nis van 3 meter bij 50 cm deze hebben we met schuifdeuren dicht gemaakt en schappen gemaakt. Daar staat het speelgoed.

8. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.827
    9.336
    113
    Gelderland
    Ik heb een grote klapbank aan de eettafel staan waar alle spelletjes en puzzels in zitten en een buffetkast waarvan allebei de onderste kasten vol met speelgoed zitten. Dan nog wat los spul in de kamer wat ik afwissel en in onze trapkast zitten de knutselspullen. Boven op hun kamers hebben ze allebei ook veel speelgoed wat ik soms verwissel. En buiten een hok aan de schuur gebouwd voor alle loopfietsen, tractor, step en al het speelgoed wat niet meer geschikt was voor binnen;) in de avond is alles opgeruimd op een paar grote dingen na. Zal is een foto maken van onze speelhoek

9. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoopte de foto nog wel te kunnen zien ;) maar hier is ie... Wauw wat super gaaf... Overigens ook heel gaaf met die drank zo :D

Hier staat de drank op een thee kastje als ze echt willen kunnen ze daar ook bij hoor... Maar ze zullen hooguit is aan de glazen in het kastje komen..

Kids vinden juist vaak iets interessant als ze weten dat het ergens bovenin staat of in een kastje waar ze echt niet bij kunnen..

Anyway ik vind je kast echt cool ;)

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Dat is ook echt een crime. Hier weten we gewoon niets meer met verjaardagen en feestdagen omdat ze zo idioot veel hebben. En ik doe zeer regelmatig iets weg maar dan is het weer feest geweest en groeien we de tent weer uit :x

11. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel gaaf huis :D

12. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Thx!!

13. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Nou he, nu schaam ik me toch weer niet zo dat de boys super veel speelgoed hebben, zie meer mensen met dat probleem worstelen. :DProbleem hier is dat ze NIKS kunnen wegdoen, zijn in oktober verhuist en heb express 2 DOZEN (Zo van die hele grote van 1 op 1 op 1...) in de berging gelaten, en toch weten ze perfect wat ze missen.. :$

Speelgoed zit ook in zo`n ikea kat, maar dan 4 lagen. Bovenste 4 wordt gebruikt voor de kleren wel.

En idd waar laat je van die grote onhandige dingen?? Een grote kraan, die stomme treinbanen e.d, nergens plek voor :$

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier moeten ze om de zoveel tijd ieder (2x per jaar ofzo) 10 speelgoed artikelen in de kringloopbak doen. meestal zitten er puzzels in, babyspeelgoed of waar ze uitgegroeid zijn of iets wat ze hebben gekregen maar ze toch niks mee doen. vind het erg belangrijk dat ze juist omdat ze zoveel hebben leren om te delen en dingen weg te geven aan kinderen die minder hebben. naast de bak voor de kringloop staat een bak om niet compleet in te gooien. niet compleet is weg er mee. bewaar niks moeten ze maar zuinig doen . ook wissel ik regelmatig spullen met boven. zo blijft het gevarieerd.

ik geef toe ze zijn verwend haha

15. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Dat snoer over keukentje hangt er normaal niet maar nu ff snel foto gemaakt. En dan hebben we nog veeeeuull meer speelgoed! Gelukkig is de tweede op komst een meisje anders heb ik straks dezelfde troep ook in het blauw, dat zou niet passen!:):)

image.jpg

Edit; sorry zie nu pas dat foto scheef is!

16. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Haha dat heb ik ook, de 2de is een jongen, scheelt een hoop speelgoed hihi

Maar wat een leuke foto's worden er gepost, leuk om te zien hoe iedereen het toch weer anders heeft :)
    Wij gaan zo naar de Ikea, als de kasten staan post ik even een foto.

17. ooo my god
    jij hebt je kinderen zeker in een glazen stolpje

18. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Het is dat er hier een box in de kamer staat anders zou je als je hier savonds komt niet weten dat er kinderen zijn. Hier doe ik al het speelgoed opruimen in de kasten, ze hebben 2 deurtjes in het dressoir ( 1 voor knutsel, ander voor boekjes en klein speelgoed. De kinderwagens/poppen en het vele andere speelgoed staat in de trapkast. Ik houd van een opgeruimd huis als de kinderen op bed liggen, de rest van de dag ligt er vaak overal wel wat. Ook op hun kamer in de kasten ligt speelgoed in boxen en speelgoed kist

19. Ik heb in de woonkamer een klein hoekje wat voor speelgoed bedoeld is...
    maar er staat overal speelgoed behalve daar :D

en boven is de kleinste slaapkamer speelkamer...
    af en toe kun je de kamer niet eens op, of er een bom is ontploft

ach straks als de kinderen groter zijn krijgen we van lieverlee ons huis weer terug

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Klopt, heb ik ook bij onze oudste op de kamer.
    Twee rode bakken er in, en in twee gave rieten mandjes van de Leen Bakker.

Deel Deze Pagina