Show je speelgoedplek!

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Dit hebben wij dus, de kast op de slaapkamer van de oudste, de mand in de woonkamer en nog een kleinere mand voor de duplo. Er staan een paar grotere dingen die niet in de kasten passen in de woonkamer, maar hou niet zo van al dat speelgoed in mn kamer ;)
    Op zolder hebben we een speelkamer met een grote linnenkast vol speelgoed :D!

Bijgevoegde bestanden:

• Kast.jpg
      Kast.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,5 KB
      Weergaven:
      38
    • Mand.jpg
      Mand.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,8 KB
      Weergaven:
      28
  2. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Hoe heet die kast van de ikea?

3. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Die wij hebben heet de Expedit.

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    #84 Esmaralda, 8 jun 2013
    Laatst bewerkt: 8 jun 2013
    Nog beloofd een foto te posten:

De kasten en we zagen nog een leuk tafeltje met stoeltjes :)

5. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38

Nou helemaal niks mis mee zo en leuk gedaan toch dit opberghoekje. Sommigen zeuren echt om alles ;)

6. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik dacht ook, daar heb je er weer een..
    Maar toen ik de foto zag kon ik het best begrijpen.

Nu zal het inderdaad niet zo'n vaart lopen, maar onmogelijk is het niet.

Ben ook blij met de opmerking van de flessen in de koelkast.
    Dochtertje vindt het hartstikke interessant om zelf even de koelkast in te kijken, en een pak sap te pakken. Natuurlijk zeg ik hier iets van, maar het kan altijd mis gaan. Wordt dus ook wel tijd de wijn (naast de pakken sap) in een andere koelkast te zetten.

Soms zijn sommige opmerkingen zo gek nog niet, soms denk een ander even net iets anders na.

7. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Helemaal eens!!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hadden idd ook twee van die trapkasten zo naast elkaar tegen de muur.wordt inmiddels gek van al het speelgoed haha dus Levi heeft 1 kast in zijn kamer nu.Die ander staat nog in de huiskamer maar verdwijnt binnenkort ook.Mijn man is nu een muur om de trap heen aan het maken, onder de trap komt dan een kast waar al het speelgoed in gaat.Beetje bij beetje dus de huiskamer weer voor onszelf terug pakken

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik vind het juist wel gezellig. Ze zijn toch nog te klein voor op hun eigen kamer spelen, dus vind het wel leuk zo :)
    Heb er nu ook een kleed voor gelegd, die lag in zijn kamer alleen vind het zo veel leuker voor ze.
    Merk ook dat mijn oudste het wel fijn vind, die speelt nu alleen nog maar op dat kleed haha

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vond het ook wel gezellig hoor, maar vind het ook wel fijn weer een beetje huiskamer terug te krijgen. Jou kids zijn ook nog wel kleiner natuurlijk. Levi wordt in september 5 dus die vind het nu wel leuk wat speelgoed op zijn eigen kamer te hebben. Vooral het spul waar Elin niets mee kan. Lego, playmobil etc.
    Elin wordt volgende maand 6 maar die vind alleen kleuren en buitenspelen leuk,dus voor haar heb ik het hier beneden ook niet nodig.

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36

Superleuk en gezellig Zeg! Tafeltje met stoeltjes erg schattig ik wil m ooook :)

12. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    jammer dat de foto's weg zijn. Had graag wat inspiratie opgedaan.
    Wij hebben nu ook overal wat staan en wil wat meer en eigen hoekje voor onze dochter maken.

Op onze studeerkamer is het de bedoeling dat ze een knutsel tafeltje krijgt. Met handige opbergdingen aan de muur voor kleurtjes, wasco enz.
    Haar leesboekjes staan in de tv kast (expedit 8-vak) en ik wil een trofast kast gaan kopen (trapmodel).
    Op haar kamer heeft ze al een expedit 4-vak met de roze opbergbakken, met haar little people collectie en de bedvoorleesboekjes.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ziet er leuk uit! hier de Expedit kast(8vaks) beneden met een tafel, stoeltjes en een keukentje. en boven aantal kasten uit de serie STUVA en een kleed voor autotjes

14. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Dank je! Ben er ook echt blij mee, mijn zoon ook want die speelt nu zooo lekker.
    Dat tafeltje met 2 stoeltjes was niet eens zo heel duur, 48 euro geloof ik. Vond ze zo leuk :) Zit op de leuning een plaatje van een hond en een kat.

@roozjuh: ziet er ook heel leuk uit zeg! Wat een grote kamer ook! Wow!

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Heb dat setje ook idd, had het eerst in de woonkamer staan, maar staat nu ook op zolder. Eén van de stoeltjes fungeert momenteel als nachtkastje bij mn zoontje :)!

Deel Deze Pagina