Ikke wat leuk zeg! Ziet er echt heel leuk uit, dat kastje met de mandjes heeft mijn zoon op zijn slaapkamer te staan! zijn leuk die kastjes. Ik heb hier in de kamer een lage hoektafel te staan waar zijn speelgoed op staat, 's avonds zet ik het speelgoed er weer op en overdag sleept hij het de hele kamer door. Ik heb ook een lege zolder, als mijn zoon ouder is wil ik daar een speelkamer van maken voor hem. Vriendinnen van mij hadden vroeger een schommel e.d. daar te hangen zoiets wil ik ook gaan doen voor mijn zoon. Maar dan moet hij echt ouder zijn
hier heeft hij de hele kamer. Overal ligt wat maar als hij naar bed gaat ruimen we alles weer op. Breek wel af en toe bijna mijn nek over een blokje of een bekertje.
Hoi, Ik weet het niet precies want in dit huis kwamen wij wonen toen mijn dochters 6 en 7 waren en in het souterrain kom je natuurlijk alleen met een trap. Daar hebben we nu dus alvast een hekje omheen gemaakt voor mijn zoontje. Maar ik denk dat zodra hij de trap op en af kan zelfstandig, met 2 jaar denk ik? dan kan hij ook de speelkamer in. Dan laat ik alle deuren open staan zodat ik iig alles kan horen. Maar ja ik weet natuurlijk nog niet echt of dat vanaf die leeftijd gaat werken. En ja mijn dochters zullen daar ook nog vaak zijn dan, die houden hem ook in de gaten...
Hier hebben ze een speelzolder. Ik vind het ideaal. De dames (bijna 6 en ruim 4) spelen er graag. Onze kleine man vindt het ook geweldig, maar dan gaan de traphekjes erbij dicht. Kwebbel
Hier ligt het speelgoed ook overal, inmiddels heb ik op hun eigen slaapkamer een speelhoek gecreeert, waar ze hun gang kunnen gaan. Had altijd een berg beneden staan, maar kijken er niet naar om, dus heb bijna alles naar boven verplaatst. Iedere dag nemen ze iets mee naar beneden wat dan s'avonds of de volgende dag weer wordt omgeruild.
Ik heb hier ook een speelhoek, maar ze spelen door het hele huis haha. Ik ga binnenkort verhuizen en daar is een hele ruime gang. Daargaan ze vaak spelen in de toekomst zie ik al, groot speelding zeg ik erneer want ik zit dan in een flat en heb dus geen tuin. Ik ben benieuwd whehe