show je spin foto (niet kijken als je echt niet wil)

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja die hebben wij de laatste tijd ook veel.
    Ik geef mijn man dan 5 seconden de tijd om hem te vangen, anders plet ik hem.

Kwam deze foto laatst tegen, vond 'm wel schattig :D

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Hahaha die is zeker leuk.!

3. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.195
    177
    63
    NULL
    NULL
    Die beesten zijn inderdaad verrekte snel. Maar ik ben lekker sneller ;) Maar als ze gaan lopen dan heb ik wel de neiging om te gaan gillen haha. Gisteren hoorde ik er eentje inderdaad op het laminaat lopen, die was naar beneden gevallen toen ik helaas niet in een keer raak sloeg :p

Ik ben alleen thuis, dus ik moet ze wel echt zelf dood maken. Vind ik op zich niet zo erg, want mannen hebben nogal eens de neiging om te zeggen dat die beesten niks doen en dat je ze maar gewoon moet vangen en buiten moet zetten. Ben me daar een beetje gek, dan komen ze gewoon weer binnen haha.

4. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hier ookal van die vieze dikke spinnen vandeweek zat deze binnen en hij lijkt kleiner op de foto als hij in werkelijkheid was.

Volgende dag kwam ik zijn grote broer tegen onder de pan in de wasbak ieekkk!

Bijgevoegde bestanden:

5. Delta

Delta Niet meer actief

Je hoort ze idd lopen! Toen ik nog thuis woonde, lag ik op bed in mijn slaapkamer en hoorde tik tik tik.. Ik dacht huh? Ik keek rond.. Zag niks. Weer tik tik tik.. Weer rondkijken, zag ik zo een mega spin!! Elke keer als ie liep was het tik tik tik. WTFFF !!!!

Mijn vader plette hem, heel de muur onder groene smurrie. Echt ZO vies

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dit is onze woonkamerraamspin:

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Waarom?

Waarom kijk ik toch :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$

8. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Dat vraag ik mezelf ook af.... bah bah bah enge beesten

9. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Brrrr engerds. Hier een paar jaar geleden een spinnennest onder het huis gehad :$. Kwam er in twee weken tijd echt 20 tegen, van die dikkerds. Mijn nieuwe vriend dacht dat ik enorm overdreef tot ie er zelf een zag...

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Zeg me alsjeblieft dat dat een zelfgemaakte is van dat spul
    ijzerdraad met fluweelachtig stof erom heen :D

11. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Dit is het schatje dat ik van de week in de keuken vond , was alleen thuis en heb hem maar gevangen omdat ik meer bang was om mis te slaan :p , hij loopt nu ergens van ze vrijheid te genieten in de tuin :D * stiekem best trots op mezelf :D )

Bijgevoegde bestanden:

12. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    :$:$:$:$ oh my god, wat een griezels!!

13. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ik krijg gelijk overal jeuk haha! :D

Hou ook niet van spinnen, maar toch kijk ik er altijd van dichtbij naar, gewoon om te kijken hoe ze er uit zien haha, hangen er hier genoeg bij t balkon, waar de was hangt ;)

14. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    F.ucking hell.. Waarom kijk ik hier naar...

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahaha echt he....

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh brrr! Zo op een foto durf ik ze wel aan, maar ik zou er nooit zelf een foto van kunnen maken.

Laatst op vakantie sliepen we een nachtje bij m'n vader. Ik deed het raam van de slaapkamer dicht en toen zag ik in m'n ooghoek iets bungelen, hing er een dikke spin! Dus no way dat ik het rolluik nog omlaag ging trekken en ben, met m'n blik gericht op het raam, gaan liggen. Later kwam m'n vriend, dus ik vertelde het, ging ie bij het raam kijken, niets meer.. Dus de lamp maar weer aangedaan, zat ie op de muur vlakbij het bed. :$

Dus vriendlief mept met een papiertje, kijkt, was het mis. Aaargh! Spin lag op de grond, dus hij pakt het op en kijkt in het papiertje.. SPRINGT die spin eruit en vriend gooit het papiertje naar mij toe (DANKJEWEL SCHAT :x), toen lag ie weer op de grond en toen heb ik het papiertje gepakt en 'm meeeega geplet. Getverdegetver.. :(

17. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    hahaha wat een geweldig topic :') jammer dat ik m nu pas lees anders had ik even een foto gemaakt van de griezel die ik gister in de wasbak vond.. brrr mijn man heeft m verwijderd... :p

Al die kruisspinnen buiten vind ik dan wel weer super mooi om naar te kijken! ;)

18. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.195
    177
    63
    NULL
    NULL
    Vanavond ben ik maar liefst op 2 exemplaren getrakteerd, en dit keer ben ik wel gaan gillen :) Ik zag er opeens eentje lopen op mn muur, dus ik had al zoiets van neeeeee, niet weer. Maar goed, ik naar de gang om schoen en keukentrapje te pakken, zit er daar dus ook eentje. Die eerst dood gemaakt; ik hoop althans dat hij dood is want ik mepte en veegde hem weg en toen was hij onvindbaar. Toen met keukentrap en schoen naar de woonkamer voor die ander. Die zat niet op een handige plek, dus moest hem een beetje opjagen. Nou ja, toen ging hij dus lopen wat ik al niet fijn vond. Maar toen opeens SPRONG hij van de muur zo op de grond en ging daar aan het rennen. Toen ben ik ontzettend hard gaan gillen, maar had gelukkig nog wel de wijsheid om hem dood te maken voordat hij onder een bank ofzo verdween.

Heb nu echt de rillingen en zit continu rond me heen te kijken. Ik zou eigenlijk naar bed moeten, maar ben bang er nog eentje tegen te komen haha. Ik vind dat die beesten me nu wel genoeg gepest hebben hoor. ;)

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Bah door dit topic weet ik dus dat het weer spinnentijd is. Brrrr...
    Zit meteen om me heen te kijken of er niet toevallig ergens 1 zit.

20. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ohh leuk 😁 wij hebben een huisspin in ons schuurtje... Die zit er al maaaanden en eet zich heerlijk vol in alle vliegjes.. Zal morgen eens een foto van d'r maken

Deel Deze Pagina