show je spin foto (niet kijken als je echt niet wil)

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik ben dus als de dood voor spinnen.. Vanochtend, vriend net de deur uit & de hond die niet durfde te drinken.. Zat er echt zon vieze zwarte grote grondspin naast zn drinkbak..

Ennu ziet die spin er zo uit! :D:D

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik ben dr namelijk met dweil enz op gaan staan! ☺️

3. Logan

Logan Niet meer actief

Ooooo gadver bah.

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Haha! Die foto met dweil, ik lig in een deuk!:D

5. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg overal kriebels van dit topic hahah....brr

6. AnnevandePol

AnnevandePol Bekend lid

13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik zag gisterenmiddag tijdens het wandelen een tuintje VOL met spinnen. Ik denk dat er wel 15 grote webben zaten in een heeeel klein tuintje.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Van een tijdje geleden:

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ieuuwwww....dit is echt een griezel!!!

Issie al weg??

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Op het plafond in de keuken:

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Toen ik hem wilde weghalen deed hij trouwens alle poten opzij alsof hij een vrije val in ging. Fantastisch om te zien :D

Ik vind spinnen leuk. Alleen mijn partner is er bang voor en ik moet ze dan ook van hem weghalen. Ik heb zelf zoiets van: laat lekker gaan, beter dan muggen/vliegjes, maar hij beweert er 1 keer in zijn jeugd door gebeten te zijn en heeft er een trauma van. Ook is zijn moeder bang voor spinnen - en heeft ze doorgegeven aan alle vier haar kinderen.

Haha, beetje jammer wel! Ik hoop maar dat hij het niet doorgeeft aan ons kind. Spinnen doen niks en zijn mooi om te zien. Ik heb liever een spin in de hoek van de kamer/slaapkamer, dan dat ik lastig gevallen/wakker gemaakt wordt van zo'n stomvervelende zoemende mug. I hate those!

11. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    pfff wat een engerds allemaal :( die in die wcpot ook! een paar maanden geleden stond ik kleren weg te leggen in de kast van mijn zoon ik voelde wat aan mijn haar en sloeg het weg, was het gewoon een grote zwarte spin! heb mijn ma gebeld en die heeft hem buiten gezet. :)

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij hebben altijd de achterdeur open staan met mooi weer... Categorie keuken dus weer:

13. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik heb dit filmpje al zo vaak gezien, maar echt dit is pure horror!! Als dit mijn vader wad had ik hem echt wat aangedaan! Dan wil je die spin al met een te klein bakje vangen en dan gaat het ook nog mis! Mijn grootste nachtmerrie!

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Aaah nee jij woont vlak bij mij:( Gelukkig hier nog nooit gezien, maar zo'n spontaan een hartstilstand krijgen denk ik.

15. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha in mijn vorige huis had in mijn volslanke surinaamse buurvrouw gillend aan mijn deur staan.. of ik bang voor spinnen ben, eehh nee niet echt. Dus ik naar dat beest, holy shit met poten en al 10 cm ofzo brrr.
    Toch netjes opgeschept met een bakje en buiten neergezet.

Ben er niet echt bang voor, maar krijg toch altijd zo'n kriebel in mijn buik als ik een redelijk grote spin zie :p

16. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Deze zit voor ons raam (wel aan de buitenkant :p )

17. Tennes

Tennes Niet meer actief

Deze zat in onze WC :(

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,7 KB
      Weergaven:
      5
  18. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    gister nog een mega huisspin brrrrrrr. zag al iets rennen richting tv kast (krengen zijn nog snel ook) maar dacht dat k t me inbeeldde door vermoeidheid. toen zag ik t nog een x :eek: en de 3e x zat k niet meer rustig. toen maar platgestampt :D
    Paar weken terug ook al zo'n grote brrrrrrr
    Die kleintjes zuig ik wel op maar die grote passen geeneens :O

19. mumija

mumija Niet meer actief

Oh gatver, ik ga dood als ik er zo 1 zie..:(

20. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ik was ook hard op weg! Maar ik heb de stoere moeder uitgehangen. Pffff, met veel moeite opgezogen en de stofzuiger buiten neergezet. AAN wel te verstaan. En de rest van de dag zooooo naar gevoel in mijn buik.

Deel Deze Pagina