show je spin foto (niet kijken als je echt niet wil)

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Door al die foto's hier ben ik ineens ontzettend op mijn hoede, controleer eerst de muur bij de lichtknop voor ik hem aanraak :D ik controleer de slaapkamer volledig en das wel lastig want heb zwarte lakens ;) en de wc pot OMG die kijk ik drie keer na :$ #angsthaas#

2. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb hier nog een dodelijke variant in huis! Met hele lange poten, en als je hem laat liggen op je trap, kan je er zo je nek over breken.....

De trapspin! :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23 KB
      Weergaven:
      1
  3. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Whahaha, nou, nu gaat het dus helemaal niet meer goed komen natuurlijk!

4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.748
    113
    zuid-holland zuid
    deze zat bij mij in de gootsteen. Even schrikken toen ik naar mn afwasborstel wou grijpen...
    De foto is wat onscherp, maar ik durfde niet langer de tijd te nemen om een foto te maken... ik heb hem een hele koude douche gegeven.

Bijgevoegde bestanden:

5. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    #105 Smeetjuh1990, 15 sep 2014
    Laatst bewerkt: 15 sep 2014
    Hij wilde gewoon helpen afwassen!

6. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.061
    2.556
    113
    Limburg
    Pffff, die spinnen op de wc.... volgens mij zou ik nog met blote billen naar de andere wc rennen (in de hoop dat die dan wel spinvrij zou zijn)

Ik ben ooit geheel per ongeluk op een spin gaan staan, toen had ik overigens geen schoenen aan.
    Ik denk wat voel ik nu voor nats onder mijn voet?
    Dus ik kijk, zie 1 pootje en ik heb nog nooit zó snel mijn sok uitgedaan. Die spin was uiteraard hardstikke dood,maar die sok met aangekoekte spin heeft op de grond gelegen tot mijn man thuis kwam, die mocht m opruimen:D

Zelfs als ze dood zijn ben ik er nog bang voor dus;)

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik had verleden week ook zo'n vieze dikke zwarte spin op de wc... Willen jullie weten waar???

ONDER het fonteintje. Je ziet hem niet bij binnenkomst, maar wanneer je 'rustig' aan het plassen bent, kijk je hem récht in zijn snoet aan.

Surpriseeeeeeeee!!!! :D

(gauw buiten gezet, overigens)

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jee dat je m buiten durft te zetten. Hier gaan ze uiteindelijk (na eindeloos lang gillen en hulp zoeken) de stofzuiger in. Een Dyson, dus kam mooi zien rondvliegen en een tennisbal van de hond tegen de stofzuigermond. En dat ding gaat pas uit als ie morsdood is.

Of het telefoonboek krijgt ie op z'n kop. (Met een stapel dikke boeken er bovenop.

Ik vind huisspinnen zo niet grappig:)

9. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik ben na lang trainen wel over de paniekangst heen, laatst liep hij op 30cm afstand langs de pc, deed me niks, maar toch schrik ik me nog rot als hij 'ineens' ergens zit. Er woont hier een stelletje, gisterenmiddag waren ze volop aan het rennen door de huiskamer, niks aan de hand.

Maar dit was nu de 3e avond dat ik naar bed wil gaan en hij zit precies bóven de deurpost waar ik onderdoor moet gaan. Ik ben dan steeds als de dood dat hij op m'n hoofd springt ofzo.. want dan ga ik dus wel gillen en stop ik nooit meer met gillen. Dus heb net helaas de stofzuiger moeten pakken.

Op de foto lijken ze altijd kleiner :

Bijgevoegde bestanden:

10. Humava

Humava Niet meer actief

Dit was dan niet bij mij thuis maar dit wilde ik jullie niet onthouden.
    Geen idee of iemand anders het linkje ook al heeft geplaatst heb niet het hele topic gelezen. Vooral ook even op het youtube filmpje klikken.:)

The Forecast Calls For Spiders | IFLScience

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Net heeft mijn vriend me weer gered. Ik kijk half tv half ipad gooit mijn vriend ineens een boekje op de grond. Ik kijk al heel verschrikt en hij zegt dat ik maar beter effe kan weggaan. Snel naar de wc gerend en spin is dood.

In de week had ik het wasmachine aangezet, zoontje is verslaafd aan dat ding dus ik wilde even stofzuigen. Altijd heel geconcentreerd bezig dan en ik zie iets kruipen in mijn ooghoek. Ik sprong in de lucht en was al bijna de hele buurt bij elkaar aan het schreeuwen.
    Was het mijn zoontje die besloten had dat de stofzuiger interessanter was als het wasmachine ;)
    Ik ben gewoon heel erg op mijn hoede rond deze tijd van het jaar ;)

Wel hebben we buiten aan het raam een hele grote kruisspin maar die mag blijven zitten. Die komen tenminste niet naar binnen en vind die beesten toch anders als die vieze zwarte huisspinnen. Zit ook vaak te kijken als die met zijn of haar web bezig is en een vliegje heeft gevangen.

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Vanmorgen bij mn dochtertje op de psz.
    Ik moest even goed kijken om te zien dat t spinnen waren haha

13. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Oh my godddd :$
    Mijnnnnnn goddddd :$:$:$:$

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113

super grappig ( voor ons...:D hier achter het scherm...)

15. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    zo hebben wij de wc eens niet meer opgedurfd voor een rat

mijn ouders wonen in een ' soort ' oude boerderij/varkensstal met nog oude riolering..
    en toen ik ging plassen hoorde ik iets .. en ik sta op van de wc
    en zie ik daar opeens een ENORME bruine rioolrat achter het kastje vandaan komen en zo de wc pot in springen..
    rat was zeker 25/30 cm lang met dan de staart er nog eens aan hahaha

toen heeft mn stiefvader een soort klepje gemaakt voor het gat zodat de rat niet meer terug kon komen :p

dus dan is een spinnetjes niets meer lol

16. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Ohoh, dat filmpje had ik al eens gezien, maar zo grappig. Als het mij was overkomen had ik echt keihard gegild en in mijn broek geplast. ;)

Ooit toen ik nog Little Miss Appletree was, zat er zo'n joekel onder mijn kussen. Ik kijk nu al bijna 25 jaar voor het slapen gaan onder mijn kussen. Onder het mom van 'je weet maar nooit'. ;)
    Mijn moeder is trouwens heel stoer. Met een stukje keukenpapier pakt ze die beesten zo op.

Ik moest trouwens aan deze foto denken door dit topic. Vooral die 'pootjes' die onder de klok uitsteken doen het 'm. :D

17. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Wij gingen van de week een huis bezichtigen en deze zat op de muur vlak bij het plafond,geloof me hij was nog veel groter als op de foto.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,2 KB
      Weergaven:
      0
  18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb er ook weer één gevonden.

Mijn zoontje mag op zaterdagochtend van mij Bumba kijken op de televisie. Dus hij ging zelf op zijn stoel zitten, maar die staat achterstevoren voor de televisiekast. Dan ziet hij niks. Dus ik pak de stoel en mijn kind vast en draai de stoel om...

Zat deze mooie spin aan de achterkant van die stoel waar ik dus nét mijn hand neerzette. Hij kriebelde weg en kroop naar boven - naar de nek van mijn schattekindje. Nou, gelukkig gebruik ik die blauwe bakjes voor het bewaren van fruit/soepstengels onderweg en heb ik ze altijd standby staan!

Hier het bijbehorend filmpje: Ieieieieiekkk! - YouTube

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh en gisteren wilde de buurvrouw mijn stationsfiets lenen. Helemaal prima, maar de buurvrouw is panisch van spinnen. Dus ik dacht: oké, dan maak ik hem even spinvrij. Dus ik schud een paar keer aan de fiets en ik zie er een stuk of vijf/zes uitvallen (de fiets staat meestal buiten). En ik til de flap van de fietstas op; ja hoor, weer zo'n vieze zwarte spin zoals hierboven. Dus ik schud aan die flap en hij valt op de grond en loopt weg richting de container; ik kijk hem nog na. Daahaagggg.

Sta ik met de buurvrouw te kletsen, voel ik gekriebel bij mijn tenen. Ik heb wel vaker jeuk, dus ik schud een beetje met mijn voet en ineens jeukt het weer zo en toen pas voelde ik wat lopen. Kruipt er zo een spin over mijn voet heen, aaarrggghhh. Ik liep op slippers. Dus ik schop de spin naar voren van mijn voet af - en ik ga er zo bovenop staan. Zo buuv, waar waren we in deze conversatie?

20. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Deze zat bij ons in de slaapkamer eergister. Ik lag al in bed, en mn man komt boven en deed de lamp aan en trof deze spin aan. Hij was grooooottt blegh. Maargoed dat mn man de lamp aan had gedaan haha.

Deel Deze Pagina