Show je sportkleding en sportschoenen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Mac, 10 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Die neonroze nike free run heb ik ook gezocht, maar nergens meer kunnen vinden.

2. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik heb deze schoenen, nike free run 5.0

ik train meestal in een kort broekje / sportlegging een sportbh en een crop top (omdat het superwarm is in de sportschool ondanks de airco)

zal morgen is een foto maken als ik eraan denk :)

Bijgevoegde bestanden:

3. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Die zijn ook heel gaaf!!

Wou eerst ook voor de nike free run gaan, alleen ben ik nu de asics gewent en ik overproneer en heb denk ik dus meer steun nodig :(

4. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ja dan bieden deze denk ik idd niet genoeg steun :) of je moet er een zooltje in dragen (je kan de zooltjes eruit halen) maar het is handiger om gewoon meteen de juiste schoenen te kiezen natuurlijk :)

ik vind ze iig goddelijk zitten, wil nooit meer andere (behalve als er nieuwe uitkomen :p)

5. Logan

Logan Niet meer actief

Ik haal mijn kleding vooral bij h&m. Laatst waren de shorts maar €9,95 dan kan ik dat niet laten liggen natuurlijk. ;)

6. Logan

Logan Niet meer actief

Dit zijn mijn schoenen. Ik hou ook van roze :) van de openingspost vind ik de eerste het leukst.

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hey ... andere naam?

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

9. Logan

Logan Niet meer actief

Ja;)

10. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    #30 Miss Mac, 11 jun 2014
    Laatst bewerkt: 11 jun 2014

Aaaah dat zijn dus die ik bedoelde ( zie hierboven met foto :D)

Is deze site betrouwbaar? of heb je ze van een andere site? en hoe vallen ze? Ik heb normaal van gewone schoenen m

maat 38 maar bijv van asics 39,5 en nike hebben ze of maat 39 of maat 40, geen 39,5 :(

edit: site ziet er erg onbetrouwbaar uit... helaas :(

11. Veroo

Veroo Actief lid

7 nov 2013
    107
    1
    0
    NULL
    NULL
    haha ja miss mac! h&m en iedereen in de sportschool maar zeggen wat een stoere broek ik heb hihi. Ik train in de zomer meestal in deze broek of in eentje net onder de knie, die zit wat losser met alleen een nike sportbh.
    Veel te warm zeg...

@ blijzwanger - stoere schoenen!!!!

Ben nu al dik 2 weken niet gaan sporten ivm ivf punctie en terugplaatsing. Blij als ik volgende week weer kan gaan opbouwen!! Ben een paar ons afgevallen ondanks wat meer eten dus baaibaai spierweefsel... Ook mijn buik is meteen al niet meer toned! Je werkt er keihard voor om er wat definitie in te krijgen, maar even de andere kant opkijken en baaibaai!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh de site weet ik niet, ik heb ze hier in de buurt gekocht.
    Ik heb normaal maat 39/40, en heb in deze een maat 40.

13. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    nikes vallen klein dus altijd een maatje groter bestellen :)

14. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    thanks! pff ja i know, even een vocht/hormonen schommeling en ik zie mn buikspieren niet meer.. :x zo frustrerend!

15. Imensa

Imensa Niet meer actief

Aan het einde van de dag al niet meer hier:D In de ochtend mooie lijnen van obliques etcetc... savonds.... pffff dikke papzak:x

16. Logan

Logan Niet meer actief

Met die warmte kost het me sowieso meer kracht om wat te doen.. en dan zie ik ondertussen alles slap worden ;)
    Ik heb niet van mooie spieren zoals jullie hoor. Hihi.

17. AzA

AzA Niet meer actief

Ik ben ook pas begonnen met sporten. Eerst deed ik 30 days shred, maar heb niet zoveel dicipline geloof ik...:) en nu dus groeps lessen. Soort van pilates met aerobics door elkaar. Heb vorige week deze schoenen besteld. Maar de bestelling heeft helaas vertraging. Ben erg benieuwd! En qua kleding draag vaak sportkleding van h en m en only play.

18. AzA

AzA Niet meer actief

Herkenbaar ;)

19. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Dames,

Nog een vraagje;

Zag dat deze 2 modellen nu nieuw op de markt zijn en vind ze zooo leuk :p... welke vinden jullie het leukste? is die rose niet to much? ook al hou ik van rose.. toch ben ik bang dat het op een kerstboom gaat lijken.. maar die groene passen denk ik weer niet bij mijn kleding? :)

20. Veroo

Veroo Actief lid

7 nov 2013
    107
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind ze beide stoer. Vooral die roze!!! Zijn die niet mega duur?

Mijn buik in goede tijden...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,8 KB
      Weergaven:
      4

Deel Deze Pagina