Helaas geen foto: Sigaretten autpapieren fietsleutel/huissleutel autoslautel aan sluitebos tampons tramadol (medicijnen) ibuprofen spaarmuntjes/zegels/boekjes/stickers van 6 verschillende supers thats all
uhmmmm wat een opgeruimde tassen ik heb verschrikkelijke chaos tas...maar heb op wat papiertjes en bonnentjes na alles eruit gehaald en nu gelijk ook effe opgeruimd maar hier komt de mijne: agenda portomonee fotoalbumpje handencreme haarcreme kaugom luier en doekjes blarenpleisters tampons little people poppetje borstel pen nijntjebal opkikkertjes ontbijtkoek (ben aan de lijn ) sjaal dikkiedik stiften (gekocht maar er nog niet uitgehaald) gekopieerde dvd die ik van een collega kreeg en nog er uit moest halen/kijken en dat was het wel een beetje tas is van desiqual
heb een kleine schoudertas van kipling en dit zit er in: huissleutels autosleutel portomonnee telefoon blikje mini pepermuntjes kauwgom lippenbalsem inlegkruisje spiegeltje boodschappenlijstje statiegeldbon die ik steeds vergeet in te leveren muntje voor boodschappenkarretje
in mijn tas zit: Deo, portomonee, ehbo kitje een kleintje telefoon, sigaretten +aansteker en dat was hem hahaahah nu zit dr heel weinig in
Ik heb deze tas van Bulaggi.. Bekijk bijlage 172273 Inhoud van mijn tas: - Sleutels - Portemonnee - Borstel - Etuitje met tampons/maandverband - Etui met pennen en andere bureau dingen - Mobiele telefoon - Paraplu - Cadeaubonnen - Zonnebril - Zonnebrandcreme
ik doe ook mee, leuk!!! tas van ju-ju-be, net nieuw dus helemaal trots gezamelijk met dochterlief want vind 2 tassen zo dubbel inhoud: portomennee agenda sigaretten aansteker telefoon sleutels reservesleutels van de auto (heb zelf geen rijbewijs) zwitsal zonnebrandcreme zakdoekjes en neusspray normaal niet maar de kleine is verkouden bepanthen in doosje nijntje creme in doosje haarlotion elastiekjes voor mij en de kleine bandana voor de kleine luiers, doekjes en snoetenpoetsers zonnebril pen oplaadbare batterijen 3 stuks maar heb er 4 nodig dus schiet lekker op 2 extra tutjes 2 half afgekloven nijntje koekjes luchtje van puma
Wel een heeeeele leuke tassen meiden! bedenk me hoelang ik al dezelfde saaie haar-aantrekkende tas heb.. Tijd voor een nieuwe en ik doe hier zeker ideeen op!! die met dat roze is gaaafff.. past leuk bij mn roze jas! haha maar die ju-ju-be en desiqual zijn ook zo leuk!.. Ik ga ff op interenet neuzen!
ik heb wel zo een ontzettende bende in mn tas, iedere keer als ik wat zoek, neem ik me voor om m 's avonds leeg te halen... helaas.
Ik heb een tas van brunotti voor dagelijks gebruik: Bekijk bijlage 172287 inhoud: - pak zwitsal doekjes - portomonnee - mobiel - zakdoekjes - autopapieren - agenda - zonnebril - handcreme - desinfectietubetje - deo - paraplu
Dat noem ik nou geen tas maar een hutkoffer. Zeker als ik zie wat er allemaal in gaat . Ik zie tegenwoordig zoveel meisjes (woon vlakbij een middelbare school) met dit soort tassen lopen en je kunt ze uittekenen (van teen-tot-top): ballerina's of all stars, strakke spijkerbroek, gestreept strak shirtje, giletje of blazertje, arm in een hoek van 90° met die hutkoffer er aan, loshangend lang haar, zonnebril. Alleen al daarom zou ik niet zo'n tas willen hebben. Is geen belediging hoor. Als jij het mooi vind, geniet er dan gewoon van!
Tulip ik vind jou tas echt leuk,ik heb in dubio gestaan om de zwarte ervan te kopen maar had net 1 week een nieuwe dus mocht het nog niet van mezelf In mijn hutkoffer: Zonnebril op sterkte in een grote brillenkoker Sleutels Blackberry incl hoesje Deo Tomtom (zijn gisteren naar duitsland geweest en heb hem er nog niet uitgehaald) Portomonee Dit is de tas die ik heb
dank je, ik was er ook helemaal blij mee, heb hem pas een week. Ik ben net jarig geweest en vond dat ik het wel mocht
Haha geweldig Ik voel me aangesproken, heb zo'n 'hutkoffer' die bomvol zit.. Draag op dit moment ballerina's, een skinny jeans, strak truitje, loshangend haar. Jeeuuujj ik mag terug naar de middelbare school