volgens mij ben ik geen vrouw mijn dagelijkse tasje: *portmonee *blackberry *huissleutel + autosleutel mijn doetasje: *portmonee *blackberry *huissleutel + autosleutel *deo *doekjes *luiers *wat lekker voor de jongens
Crumpler the Boiler sorry geen zin om een foto te maken.. Goed wat zit er in * portemonnee * telefoon * Ah stickers * zakje cup a soup * hydrofiel washandje * pen(nen) * desinfecterende wasgel * spiegeltje * handcreme * zakjes thee * mini-deo * oude boodschappenlijstjes * rolletje pepermunt * 4 paracetamols * leeg doosje tictac ( ok bijna leeg.. ) * twee elastiekjes * lippenbalsem ( x 2 ) * maandverband * 50 eurocentmuntje * bon om gratis drinken af te halen bij de sportschool
Ehh, wil je het echt weten??? Luiers billendoekjes agenda's (2010 en 2011, ik weet het die van 2010 kan wel weg) kassabonnetjes maandverband/tampons lippenstift paspoort autopapieren kortingsstickers (jokers van Ah, gammakortingbonnen) heel veel pasjes van winkels voor kortingsacties en spaarprogramma's (de helft van de winkels kom ik nooit en de andere helft is verlopen) telefoon ibu's oplader van telefoon papieren van de psz visitekaartjes van klanten van mijn werk onderdelen van het werk lipgloss en een hele hoop zooi van mijn meisje (steentjes, takjes blaadjes, velletje stickers) pakjes drinken Ja ja ik heb een enorme tas, een soort weekendtas. Fijn voor de overgang van luiertas. Ik neem vaak zooi mee, die normaal in een luiertas mee gaat, zodat ik niet met 2 tassen hoef te slepen. Alleen blijft de troep nog wel eens in mijn tas. Zal 'm eens opruimen. Voor een foto is het teveel zooi. Misschien past het op een panoramafoto??!
"vroeger" voor dae had ik een klein bruin tasje portomonee Deo Parfum Lipbalsem Mascara Sleutels Telefoon Nu heb ik een beige schoudertas met zo'n disney konijn erop. Luiers Billendoekjes 2 setjes Extra kleding 3 speelgoedjes Nuby Bijtborstels Koekjes Potje fruit Fles Speen Bijtring Portomonee Mobiel (samsung) Blackberry Deo Sleutels en op het moment een ondergedoken pakje sigaretten, mn zus is net bevallen en mag niet roken van mn zwager
Haha! Ik mag ook terug, want zo'n broek heet natuurlijk een "skinny". Domme ik (maar ja, ben ook al 38 ). O ja, was de GTST-bloemoorbel vergeten .
Mijn tas is momenteel een zwijnenstal! Bedenk me door dit topic dat ik hem even moet gaan uitmesten. Er zit in: make-up tasje parfum deo portomonee telefoon agenda notitieboekje appel ontbijtkoek tampons pakje appelsap vochtige doekjes zwart vestje
Leuk topic! Hierbij mijn tas, een bagsac, heb hem vanaf maart dit jaar. Inhoudt valt best wel mee Van links naar rechts. - Telefoon. - 3 pakjes zakdoeken (ben heel erg verkouden geweest). - Auto papieren. - Portemonnee. - Sleutelbos + autosleutel. - Neusspray. - Neus inhaler. - Opvouwbaar tasje. - Kledingroller. - Doosje tampons. - Vogeu zonnebril. - Specsavers reserve bril. - Intiem doekjes (handig met al die inwendige onderzoeken) - Deodorant. - Klein flesje parfum. - 5 soorten lippenbalsems (beetje een verslaving) - Immodium. - USB stick. - 2 pennen. - elastiekje. En dat was hem, dit is mijn tas voor dagelijks gebruik. Ik heb ook nog een grote werktas, maar dat is echt teveel om op te noemen wat daarin zit.
@noonoo, grappig, ik heb dezelfde.. ze groot is hij helemaal niet he? (ik zie de term hutkoffer voorbij komen) Maar gaat wel lekker veel in
pfff hier 50 verschillende tassen van groot naar klein hahah. heb nu net een nieuwe voor mijn verjaardag gehad! wat erin zit: portemonee agenda autopapieren rijbewijs pasje werk deo handcreme fishermans friends etui met: 2x lipgloss,2xlippenstift,consealer,speigeltje,parfum en een proefzakje zeep. telefoon pennen vogue zonnebril in hoesje Maar deze is natuurlijk net nieuw als je volgend maand dezelfde vraag stelt dat zit er nog veel meet rommel in. Voor dochterlief gebruik ik nog steeds de luiertas.
Ik denk dat je je lelijk vergist. Deze tas is namelijk helemaal niet zo groot zoals jij ze beschrijft, ik weet precies welke tassen en types je bedoeld. In mijn tas zitten gewoon veel spullen, en daar heb je niet perse een 'hutkoffer' voor nodig En trouwens... zo abnormaal veel zit er niet in, ik vind het vergelijkbaar met wat de meeste hier posten. Verder, echt superleuk al die foto's en tassen!! Ik smul er van, het is dat het nog te vroeg is voor popcorn
Oh ik zie dit berichtje nu pas, ik dacht ik reageer gelijk op de hutkoffer-post, dus had de rest nog niet gelezen. Maar inderdaad, hij is helemaal niet zo groot!
Ik heb 2 handtassen; een hutkoffer zoals het hier genoemt word haha. En een klein tasje. In mijn grote Kipling tas zit oa; telefoon maandverband kleurpotloden kleurboekjes rozijntjes pakjes drinken zakmes pen nagel vijl paspoort rijbewijs luiers doekjes lippenstift labello portomonee sleutels in mijn kleine tasje zit portomonee telefoon sleutels
Foto van mn tas krijg ik neit opgeladen, wel heb ik de inhoud; - Agenda - Portemonnee - Sigaretten + aansteker - 2 drogist bonnen van 25 euro - Luchtje, Ultraviolette van Paco Robane - Mascara - Eyeliner - Poeder - extra lenzen - Ibuprofen - Zegeltjes van de Shell van het tanken - 1 haarspeldje van mijn dochter - Sleutels - Deoderant - Kauwgom - Extra pen - Paspoort
doe ik ook mee agenda tampons deo make ip tasje gel borstel pen snoep sleutels telefoon oordopjes voor muziek handgel zakdoekjes deo
zal me tas maar niet leegkiepen haha. ben dan uur bezig met sorteren op opruimen. is z'n bende in me tas en kan ook nooit wat vinden. wel leuk om dit zo te zien
Die vraag begon ik mezelf ook te stellen - portomonnee - Desinfectiegel voor handen - intiemdoekjes - Samsung Ace Da wast
Ik klop als vrouw zijnde dus ook niet. -portomonee -werkpas -paspoort -ibruprofen -huissleutel -gsm -sigaretten ik heb dus maar weinig in mijn tas,ik heb niet meer nodig op een dag haha