Oeeh DeeLighT, jij hebt dan ook een heerlijke snuffeltas! Ik zie daar bonnetjes en prulletjes, dat zijn de tassen waar ik van hou. Lekker veel te snuffelen hahaha!
Ik zie veel dames die én hun smartphone en pinpas in hun tas hebben, logisch ook hoor, maar bij mijn bank vertelden ze dat je telefoon je pinpas leeg kan trekken, dan werkt ie dus niet meer. Dat heb ik namelijk een keer gehad, was niet geskimt en zij gaven mij toen het advies die apart van elkaar mee te nemen.
Komt door het magnetische van de telefoon, je moet je pinpas ook nooit bloot langs alarmpoortjes bij de supermarkt als ze vlakbij de kassa staan, doet ie t ook niet meer! Maar heb altijd begrepen dat als je hoesjes om je telefoon en/of pinpas hebt dat het geen kwaad kan...maar dat weet ik dus niet zeker....
uhm, - autopapieren - portemonnee - sigaretten - sleutels - paar tampons/inlegkruisjes - mini deo'tje van nivea ik ben niet zo'n tassenmens geloof ik... telefoon zit altijd in mn broekzak
Ik heb ook een hoesje, maar weet ook niet zeker of het kwaad kan ik hou hem er altijd maar zo ver mogelijk vandaan Heb een apart vakje in mijn tas dus doe daar mn telefoon in...
tis dat ik een mapje met autopapieren er in heb zitten, maar dat had net zo goed mijn tas kunnen zijn
Volgens mij ben ik mezelf een beetje verloren... Bekijk bijlage 172480 Maar heb wel inspiratie opgedaan aan jullie tasinhoud. Mijn tas is trouwens van Pepe Jeans en ik heb m gewonnen
Wat een leuk topic! Mijn tas heb ik vorige week gekocht in Italie. Het is een zwarte "Prada", uiteraard zo nep als wat De inhoud: * iPhone * Nokia (werk) * Nijntjeskoekjes * Portomonnai * Lippenbalsem * Pennen/potloden * Lipgloss * Handcreme * Deo * Desinfectgel * Kam * Elastiek * Nivea creme * Correctieroller * Visitekaartjes * Rekenmachine * Sleutelbos werk * Sleutelbos auto * Patientenkaart ziekenhuis (waarom die erin zit geen idee ) * Spiegeltje * Tasje met daarin tampons, inlegkruisjes, lenzenbakje, kleine flacon met lenzenvloeistof, nagelknipper, vijl, pincet, nagellak, mascara, oogpotloot, lippenstift, stepsils, tonciotreen, paracetamol) Bekijk bijlage 172524
Wat een leuk topic. Hier de inhoud van mijn tasje: kortingsbonnen Kruitvat + spaarkaart super portemonnee knip Ipod + oplader sigaretten + 2 aanstekers haarknip mini Nivea desinfectie gel zakdoeken telefoon (nu alleen hoesje omdat ik foto met telefoon neem) sleutels spiegeltje smint wat ontbreekt er: labello lipgloss
Superleuke tas lieselot84, en die knip vind ik nóg leuker! Heb je daar je kleingeld in of iets anders? (nu wil ik ook een knip, dat past nog best in m'n tas...)
Oh, wat een leuke tassen en wat een gaaf topic Oke, hier dan de mijne: klik! Een bruine leren tas met Harris tweed, gekocht bij de Glengoyne Distillery in Schotland. Mijn mooiste souvenir! De inhoud: klik! - telefoon - portemonnee - autopapieren + paspoort - M-brella! - deodorant, een geurtje en van dat desinfectiemiddel waarmee je je handen kunt wassen zonder water - sleutelbos - zakdoekjes - bonusfolder van afgelopen week - pennen - zonnebril - e-dentifier - veters van vriendlief Het is dat ik zomervakantie heb, maar anders had mijn agenda er ook nog ingezeten
heb geen zin foto ervan te maken wat het is een bende! er zit in: Galaxy s Portomonee Agenda Sleutels Autosleutel Sleutel werk Deo Lippengloss Handcreme Tampons (3) tig bonnetjes Autopapieren Bril, brillenkoker zakdoekjes 1 pakje Vijl (nagels) Parfum zon hoesje met een tas erin (voor de kleine boodschapjes) ibu's dat was het wel zon beetje Edit: sigaretten + meerdere aanstekers
Thx Tico en NooNoo. ben er heel blij mee. heb er nog niemand mee zien rondlopen Die knip heb ik voor een paar euro bij Kruitvat gekocht. Ik vond hem wel een beetje Lief! gehalte hebben. Wat zit erin? Mijn klantenkaartjes, airmileskaart, evt. kortingsbonnen, kasticket en wat kleingeld. Wanneer ik naar de supermarkt ga steek ik er mijn pinpas in en gaat de knip in mijn broekzak. zo hoef ik geen handtas mee te nemen, want daar wordt ik lichtelijk hysterisch van en dan kan ik niet meer rustig boodschappen doen zonder iedereen te bekijken alsof ze mijn tas willen pikken
allemaal meisje-meisjes tassen..ohwww...ik twijfel nu aan mijn vrouw zijn..zie ook overal deo's liggen...hek ook nie in mn tas..euh hutkoffer (mijn tas is ECHT een hutkoffer, mn halve leven zit erin) zitte..owjeee.. zal deze week mijn " mannelijke" kant dmv mijn tas+inhoud showen..(aiaiiaiaii)