Weet uit betrouwbare bron dat nonnie hem voor veeeeeeeel minder heeft gekocht was een koopje! Mijn luiertas was ook nog 50 euro en mijn huidige 80
Leuk leuk dit!!! Hier komt de inhoud van voor naar achter (vakjes) (een grote zooi!!) - stiekje en haarknipje van mn dochtertje - parfum (Naomi Cambell) - Deo (Fa Golden star) - Make-up tasje met veel inhoud + spiegeltje - Agenda - Portomonee - sigaretten - aansteker - zakdoekjes - sleutels - 2 haarklemmen - propje tape (?) - 3 halve pakjes kauwgom - 1 paar (schone) sokken van mijn dochtertje - 2 sultana verpakkingen - maandverband + tampons - pen - afterbite stick - ziekenhuis kaart van mij en mijn dochtertje - voordeelpas fixet dat wassi...
Ik vind die grotere Ju-ju-be tassen superleuk maar die prijs! mijn hemel.. Nee dan ben ik ook moeilijk denk k maar 145 euro voor een luiertas, of er nou meer spullen in kunnen of niet.. dat vind ik echt te gek! Maaarruuhhm.. als jij dat weet van noonoo weet jij dan ook hoe ze aan dat koopje kwam!?????
Hier een grote leren cowboysbag waar ik heel blij mee ben! Alleen die inhoud he... (die ga ik nu niet laten zien ) Alleen al in het kleinste vakje binnenin: - paracetamol - tandestokers - 2 elastiekjes - 5 (?) pennen - 1 verdwaalde tampon - nagelvijltje - labello - touch-up stick van Mac - 2 oude snoepjes - 1 plakkerig ding wat ooit een snoepje is geweest In het grote vak: - I-phone - portemonnaie - autopapieren - sleutelbos - zonnebril - paraplu - mini-haarlak - mini-deo - smintjes - een verpakte choco-koek - paspoort - klein toilettasje met tampons - een paar losse tampons - handcreme - kauwgom (een stuk of 3 pakjes?) - zakje pepermunt - filmagenda van juni - 1 pen - haarklemmetje - pakje zakdoeken - zoetjes - vliegticket van april En in de voorvakjes: - I-Pod - ov-kaart - nog een verdwaald paracetamolletje Hmmm, ik denk dat ik em vanavond maar eens leeg ga maken
Inhoud: luier luierdoekjes slabbertje nertsolie winmperkrultang mascara wattenschijfje foundaition paracetamol batterij (why?) knijpertje (nog van het ophangen van de geboortekaartjes) elastiekje autopapieren keuringspapieren (AFGEKEURD) afstandsbediening voor de garage portemonnee kruidvat foto pasje bonuskaart kortingsbonnen prenatal bon voor 40 gratis fotos felicitasdoos ophaalkaart felicitasreclame kaart?! paraplu Mijn tas:
Dank je! Ik zal maar niet vertellen wat ie kost Heb em van mijn man gekregen, wat een smaak heeft ie he
Mijn tas komt van Anthropologie en is de eerste dure die ik heb. Ik dacht maar zo, als ik nog niet in mijn eigen maat pas, past mijn tas wel Er zitten altijd een rode Moleskine agenda, een notitieboekje met vlinders, lippenbalsem, poeder, kam, elastiekjes, parfummonstertje (Ultraviolet van Paco Rabanne), pennen, stiften, markers, gsm, portemonnee, tampons, sleutels, USB-stick en Ipod in en ik heb altijd een boek bij me (van kinds af aan al). Tegenwoordig ook vaak een extra speen, toegangspas voor mijn werk, billendoekjes, speeltje, paspoort en examens van studenten of artikelen in. Liefst in de samenstelling die ik net niet nodig heb
owww.....ik zit echt met mijn ogen te rollen om al die inhoudt! Hier nooit een tas bij..pinpas in mijn zak (soms, vaak ligt ie ook gewoon ergens op de kast thuis) en telefoon in mijn broekzak......soms wat los geld andere broekzak....dat was het.....euhm ben ik wel een vrouw dan? Whahahaha.
Oei.... dan zal ik maar niet vertellen wat mijn tas gekost heeft Ik heb er geen bezwaar tegen om meer te betalen voor een kwalitatief goede tas die langer meegaat. Heb een poosje met een tas van 20 van de H&M rondgelopen. Die was wel mooi, maar na een half jaar begon die zichtbaar af te takelen.... toch zonde. Ik ook, behalve zoals nu op vakantie of als ik naar mijn werk ga. Tegenwoordig is het trouwens vaak mijn iPad of een boek, aangezien ik ook veel boeken op m'n iPad heb staan. Is ook een gewoonte die stamt uit mijn jeugd
He wat grappig... nog iemand met die rare tik Ik nam zelfs een boek mee naar zwemfeestjes en ik voel me nu echt naakt zonder boek. Wat heerlijk, zo'n iPad. Ik overweeg wel eens een Kindle ofzo... maar ja. Gelukkig heeft mijn gsm een app waarmee ik ook boeken kan lezen. Heerlijk die techniek!
Heb alleen de eerste paar pagina's gelezen; Maar de inhoud van sommige tassen matchen met elkaar hihihi. Alles in een mooie dezelfde kleurlijn In mijn tas zitten echt alleen maar bonnetjes van de albert heijn, lege broodzakjes(eet tijdens het lopen omdat ik geen tijd heb) en nog meer rotzooi! Krijg inspiratie om me tas eens van binnen te pimpen hahahaa
Mijn luiertas was over de 100 euro! En gebruik hem amper.. Vindt het maar een groot onhandig ding hahaahha erg he! Heb gewoon een tassentik!
Tassentik heb ik ook manlief word er gek van haha! Tijd terug boel weg gedaan! Ben nu alleen nieuwschierig waar mijn ene Esprit tas is?? Ergens tussen de zooi op zolder hoop ik maar das geen beginnen aan
@Tulip en Chilleke, hebben jullie toevallig een site waar ik die tas van jullie kan bewonderen? Heb dringend een nieuwe nodig en deze twee zijn wel kanshebbers maar bekijk ze graag nog eens wat uitgebreider .
wat leuk je hebt mazzel, ik zie dat ze mijn tas hebben afgeprijsd nog behoorlijk ook: dit is hem Desigual Schoudertas V&D
wat leuk dat mn tas zo populair is, ik had ook al een pbtje gehad. Ik heb even gezocht, maar kan hem online niet vinden. Als je nog andere foto's wil, kan ik ze wel maken voor je. Hij komt van bagside en hij was ook afgeprijsd van 49,99 voor 29,99.
Bedankt dames!!! Ik laat weten welke het geworden is . Nu even zoeken via bagside... . Edit: is blijkbaar een gewone winkel zonder webwinkel? Ik kom van B. dus dan wordt het moeilijk . Edit nr. 2: v&d levert ook niet in B. . Binnenkort toch maar eens naar een winkelcentrum om daar rond te neuzen want zo gaat het niet lukken. Maar heb wel leuke ideeën opgedaan! Edit nr 3 : v&d zit wel in Maastricht en laat mij nou net naast de grens wonen. Begin september (eerst verhuizen en verjaardag meisjes ) toch maar eens gaan shoppen