Deze LON PEO BOX - Desigual En deze LOND CART - Desigual vind ik ook wel mooi en gaan ook heel goed voor de aankomende herfst/winter maar weet niet of ik zo flashy durf gaan... . Tot nu toe alleen effen bruine of zwarte handtassen gehad. Zoiets als dit vind ik ook wel mooi maar is weer meer van hetzelfde als al mijn vorige tassen. Friis & Company slam bag small - Officiële Friis & Co Online Shop Nederland Trouwens: sorry voor het off-topic gaan .
die brunotti die ik heb, is zeker groter dan die 2 bovenste uit je link, dus dan heb ik ook een hutkoffer
Ja maar het toont wel elleganter als jij de tas aan je schouder hebt denk ik Tulip. Ik heb nu ook best een grote handtas en dat vind ik ook geen hutkoffer. Maar die twee bovenste zijn wel heel massief van vorm en dat valt pas op als je ze aan de arm van het model ziet. Snap je wat ik bedoel want best moeilijk uit te leggen . Chilleke, ja ik zag het al maar dat gaat niet omdat ik in B. woon. Ik moet mijn postcode ingeven en die herkent hij natuurlijk niet... .
View attachment 172970 Tas van Miss Etam / afgeprijsd van 29.95 naar 17.50! Inhoud: Flesje drinken Maandverband Kotex (hopelijk snel niet meer nodig!) Lippenbalsem Vaseline Rosy Lips Paracetamol Rennie's Adressenboekje Passenhouder Portemonnee Mobiele telefoon (Samsung star Pink) Autopapieren Boodschappenlijstjes Kortingsbonnen Kauwgom Sleutelbos Refreshing towels 4 afgerolde toffe tasjes voor boodschappen Paarse zonnebril van Bijou Brigitte Sleutelhanger van de Action 1.79 behalve die diamant die heb ik er zelf nog aan aangehangen.
ja ik snap hem idd. Ik draag hem normaal gesproken ook over mn schouder idd. Ik vind het trouwens wel handig dat die kleine hengseltjes eraan zitten voor uit de auto te pakken enz. woon je toevallig niet dichtbij de grens dat je hem daar in een filiaal laat bezorgen en dan ophaalt.
Ja da's inderdaad wel handig. Jammer dat ze zo massief toont. Mijn man zei direct dat het zo'n gigantisch ding lijkt hoewel hij de kleuren ook heel leuk vond. Nee, de site wil mijn B. adres niet aannemen. Donderdagavond misschien naar Maastricht rijden dan maar. Ben alleen bang dat ze er dan niet is. Ook tripje voor niks dan . Merci voor alle tips!!!! En nogmaals: sorry voor het off-topic gaan.
anders geeft je toch gewoon een fake postcode op? of gewoon effe bellen, wss doen ze er wel schappelijk over
de inhoud! sleutels agenda portemonnee sigaretten aansteker parfum deo kauwgom muntje voor winkelwagen knuffel van aiden!.. luier/romper lipgloss eyeliner poeder borstel elastiekje visite kaartjes (vaders zaak) belangrijke notities dat was het geloof ik wel!
Ow jee. Ik heb een inhoud, en wissel altijd van tas. Werk bij een online tassen'winkel' en zit elke middag dus tussen de tassen! Werk er nu een jaar, en heb er al 3 van en de vierde ben ik voor aant sparen, gaat een Anuschka worden..super mooie tassen. Zal morgen een foto maken van mn tas met inhoud