Ik heb ook een triquatra tussen mijn schouderbladen, alleen dan net iets anders. Zal vriendlief een foto van laten maken. Voor mij staat de tattoo ook voor Geboorte, leven en dood. Voor de elementen heb ik een pentagram laten zetten.
Hier mijn celtic moon tattoo Ben ik trots op Hij is gelukkig wel in vorm gebleven ik hoop dat ie dat daalijk ook blijft na het ontzwangeren..
Dit is 1 van mijn tatoo's. De tribal staat er al 11 jaar en de rest heb ik er vorig jaar bij laten zetten met de naam van ons zoontje erin verwerkt! In mijn nek heb ik nog een kleine triquetra staan. Binnenkort wordt de rugtattoo nog uitgebreidt (hoezo verslavend)
is wel hetzelfde ja, geloof dat ze wat kleine veranderingen heeft! maar ze heeft hem van internet dus dat zal die dan wel zijn!
Hele mooie dingen voorbij zien komen! Hoe pak je zoiets aan? Ga je naar een tattoo shop en vraag je of ze iets willen tekenen? En hoe weet je of het een beetje goeie tattoo shop is? Ik wil ook graag iets met de voorletters van mijn kinderen. Groetjes Lenneke
Die is echt WAANZINNIG!!! wow wat een mooie tatoo!!, ik heb er in middels ook al 2, en wil heel graag een potret van mijn dochter, ben heel goed na aant denken hierover, tatoo''s zijn idd erg verslavend haha Bekijk bijlage 161516 Naam van mijn Dochter..
Hey Lenneke! Ik heb de mijne toen in de plaats / omgeving laten zetten waar ik toen woonde. Wist altijd al dat ik naar Bianca moest als ik 1 wilde Nu zou ik het ook lastig vinden en vragen aan mensen waarvan ik zeker weet dat ze er ervaring mee hebben / kijk op hebben. Nee, eigenlijk zou ik naar haar terug gaan..dan maar 2 uur rijden. Ook hier al lang ideetjes om iets met initialen van de kids te doen. Kan alleen maar niet bedanken waar en hoe ik dat wil hebben. Veel goede shops kunnen ook een ontwerp voor je maken! Verbluffend mooi vaak!
ik heb er vandaag 1 laten zetten ben nog niet klaar maar er was geen tijd meer over een maand verder..!!! er komen nog bladeren en bloemen bij nu zweeft de naam van aiden een beetje Bekijk bijlage 162139
Dit is mijn laatste aanwinst op mijn voet. Bekijk bijlage 162140 Het Ohm teken heb ik laten veranderen in de vorm van een hart, maar wel zo dat het ohm teken nog in tact is. De drie hartjes zijn voor mijn vader, moeder en broer. Op mijn enkel heb ik twee chinese tekens maar die zijn 12 jaar geleden te diep gezet waardoor ze zijn gaan vervagen. Na mijn bevalling wil ik daar een tibetaanse mantra overheen laten zetten met iets daarin van mijn kindje. Geen namen daar houd ik persoonlijk niet van....
Heppiedepeppie: Ziet er gaaf uit zo! Geinig dat je het hart en het ohm teken gecombineerd hebt! Flowertje: Erg leuk zo!
Mijn tattoo. 2 dagen geleden laten zetten. In het bovenste hart de naam van mijn zoontje, en in het onderste komt hopenlijk ooit de naam van een 2e wonder. Zo niet, dan komt daar de geboortedatum van mijn zoontje nog te staan
Flowertje, heeeeel jammer dat ik die van jou niet meer kan zien zeg! Was erg benieuwd. Heppiedepeppie: MOOI! Heb je nu niet het probleem dat er bij sommige zomerschoenen net een randje te zien is? *vist naar ervaringen van tattoo op voet*