Ik ben er min of meer uit dat ik een tatoeage neem op mijn pols.. Nu wil ik meer tatoo's zien!! Moet nog even de moed verzamelen.. Kunnen de meiden met een tatoo op hun pols me vertellen hoe hun het laten zetten ervaren hebben?
Hier de naam van mijn zoontje op de binnenkant van mn rechterpols... Manlief heeft precies hetzelfde ontwerp maar dan veel groter op de binnenkant van zijn rechter onderarm
ik heb een vrij grote op de binnenkant van mijn arm, dus van pols naar binnenkant elleboog toe, zetten deed absoluut geen zeer! viel me zo erg mee!
heb er teveel om hier te laten zien maar kan wel de tattoo laten zien die ik heb laten zetten na de geboorte van onze dochter!
Ik laat er morgen 1 zetten op mijn pols. Soort van kersenbloesemtak met de naam van mijn zoontje erbij
Haha is goed Ik weet wel hoe het voelt, want heb een tattoo op mijn schouderblad en 1 op de binnenkant van mijn arm, maar ik weet nog niet echt hoe het voelt op mijn pols Ik vind het over het algemeen een beetje als heel scherp schrapend voelen.
Vandaag geweest bij Sakura in Amsterdam. Er was een Japanse artiest voor 3 dagen die gespecialeerd is in een Japanse tatoeage stijl! Hij wilde mij wel doen, dus ben helemaal blij! En het is zo mooi geworden!
Wauw super mooi!! echt een heel mooi teken zeg! Ik zou hem zo van je jatten maar heb ook een zoontje dus dat wordt een beetje lastig
ik wil graag op mijn polsen de namen van mijn kinderen met geboortedatum. Mijn man wil de naam op zijn onderarm. Voor mij heb ik ideetjes genoeg maar iemand foto's van haar man die dat heeft ofoz?