Bekijk bijlage 151001 Op mijn li enkel de initialen van mijn zoontje. Op mijn rechterheup heb ik nog 2 vlinders staan. Heb ik zo geen foto van. Die staan voor mijn 2 miskramen in 2008.
Ik ben al heel lang opzoek naar een tattoo waarin ik mn kindjes kan eren. En dankzij deze heb ik inspiratie! Dank je voor het laten zien.
Oohh dit is echt eng, ik zie ineens mijn toekomstige tattoo voorbij komen! Ik heb dit dus al HEEELLL lang in mijn hoofd en idd, ook op deze manier met die letters ernaast.. Het wordt mijn "kadootje" voor als ik mijn streefgewicht heb gehaald..
o dat is mooi dichtbij! ook die op je voet? hoelang heb je die al? lijkt me snel vervagen maar wel heel vrolijk en mooi! ikzelf zou ook graag iets op mn voet willen... vind dit ook wel wat hebben aangezien dit erg vrolijk is wat bij me past
Heb je het over die van mij? Al mijn tattoos zijn door haar gezet! Die op mijn voet heb ik nu drie jaar en hij is nog steeds net zo mooi van kleur. Op de foto was hij net gezet en dus wel feller maar toch is hij ook mooi opgedroogd . Wat zou je dan willen op je voet?
ja daar ben ik nog niet overuit, misschien wil ik zelf ook wel wat proberen te maken. vind tekenen erg leuk. Wou dat voor de zomer doen, dus nu ergens alleen wacht het nu liever af tot de kleine er is. dan kan ik daar iets van in verwerken.
Ik heb meerdere tattoo's, een op mijn pols die mijn vriend ook heeft, deze wordt nog bijgewerkt omdat er uiteindelijk een hele sleeve op die arm komt (maar moet even wachten nu). En de andere zitten op mijn onderbenen, bovenarmen, rug, borst en bil. Deze tattoo staat in teken van mam , rechts staat (tweeling teken) mijn sterrenbeeld, links het hare (ram), en de engel heeft te maken met mijn nichtje van nu zes. Toen mam in het ziekenhuis lag ging ze een tekening maken, oma met engeltje, voor zover mijn broer en schoonzus wisten hade E.nog nooit een engeltje gezien of er ooit iest over gehoord en vroegen ze dus aan E. "goh, is dat oma met een feetje?" Antw. van E.: "Nee, dat is oma met een engeltje, en die komt oma halen om dan met oma naar de dierentuin te gaan." De dag erna is mam overleden, vandaar dus de engel, de roos die de engel vast houd was de lievelings bloem van mijn moeder. En de datum is dus de datum dat mam is overleden. Bekijk bijlage 151054
deze tattoo heeft angélina getekend met behulp van haar zus staat symbool voor haar vader, in een droom had ze gezien dat haar vader (overleden aan kanker) veranderde in een blauw paard en toen naar de wolken vloog dichtbij de regenboog
en dan heb ik er nog veel meer maar helaas geen foto's van wel jammer dat je niet meerdere foto's in 1 bericht kan plaatsen
ik heb supermooie tattoo's voorbij zien komen maar deze is echttttttttttttttttttt gaaaaaaaaf gezet supermooi tattoo