Show je tatoo!

Discussie in 'De lounge' gestart door Arual, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    #21 Peace, 14 mei 2011
    Laatst bewerkt: 14 mei 2011
    Hier net gezet... moeder en kind symbool met de voorletters van onze dochter :)
    Hij staat op mijn pols.

2. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Mooi!

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Heel mooi Peace!

@ CherryAyden..
    Helaas is zwolle niet om de hoek... Maar ga hem wel onthouden!

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Supermooie tattoo Peace!

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Bekijk bijlage 151001

Op mijn li enkel de initialen van mijn zoontje.

Op mijn rechterheup heb ik nog 2 vlinders staan. Heb ik zo geen foto van. Die staan voor mijn 2 miskramen in 2008.

6. Tese

Tese Niet meer actief

Ik ben al heel lang opzoek naar een tattoo waarin ik mn kindjes kan eren. En dankzij deze heb ik inspiratie! Dank je voor het laten zien.

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Oohh dit is echt eng, ik zie ineens mijn toekomstige tattoo voorbij komen! Ik heb dit dus al HEEELLL lang in mijn hoofd en idd, ook op deze manier met die letters ernaast.. Het wordt mijn "kadootje" voor als ik mijn streefgewicht heb gehaald..

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    o dat is mooi dichtbij! ook die op je voet? hoelang heb je die al? lijkt me snel vervagen maar wel heel vrolijk en mooi! ikzelf zou ook graag iets op mn voet willen... vind dit ook wel wat hebben aangezien dit erg vrolijk is wat bij me past :)

9. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Heb je het over die van mij? Al mijn tattoos zijn door haar gezet! Die op mijn voet heb ik nu drie jaar en hij is nog steeds net zo mooi van kleur. Op de foto was hij net gezet en dus wel feller maar toch is hij ook mooi opgedroogd :). Wat zou je dan willen op je voet?

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja daar ben ik nog niet overuit, misschien wil ik zelf ook wel wat proberen te maken. vind tekenen erg leuk.
    Wou dat voor de zomer doen, dus nu ergens alleen wacht het nu liever af tot de kleine er is. dan kan ik daar iets van in verwerken.

11. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik heb meerdere tattoo's, een op mijn pols die mijn vriend ook heeft, deze wordt nog bijgewerkt omdat er uiteindelijk een hele sleeve op die arm komt (maar moet even wachten nu).
    En de andere zitten op mijn onderbenen, bovenarmen, rug, borst en bil.

Deze tattoo staat in teken van mam , rechts staat (tweeling teken) mijn sterrenbeeld, links het hare (ram), en de engel heeft te maken met mijn nichtje van nu zes.
    Toen mam in het ziekenhuis lag ging ze een tekening maken, oma met engeltje, voor zover mijn broer en schoonzus wisten hade E.nog nooit een engeltje gezien of er ooit iest over gehoord en vroegen ze dus aan E. "goh, is dat oma met een feetje?"
    Antw. van E.: "Nee, dat is oma met een engeltje, en die komt oma halen om dan met oma naar de dierentuin te gaan."
    De dag erna is mam overleden, vandaar dus de engel, de roos die de engel vast houd was de lievelings bloem van mijn moeder.
    En de datum is dus de datum dat mam is overleden.
    Bekijk bijlage 151054

12. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
  13. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    wat een mooie tattoo's komen voorbij!

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    mijn rugstuk

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    mijn koi karper rechter bovenbeen :)

16. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    deze tattoo heeft angélina getekend met behulp van haar zus staat symbool voor haar vader, in een droom had ze gezien dat haar vader (overleden aan kanker) veranderde in een blauw paard en toen naar de wolken vloog dichtbij de regenboog :)

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    onderrug

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    en dan heb ik er nog veel meer maar helaas geen foto's van :) wel jammer dat je niet meerdere foto's in 1 bericht kan plaatsen :)

19. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    dit is de nieuwste
    en heb nog 1 op mn rug en buik

20. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38

ik heb supermooie tattoo's voorbij zien komen maar deze is echttttttttttttttttttt gaaaaaaaaf gezet supermooi tattoo :):)

Deel Deze Pagina