en op mijn been .. en dan heb ik er ook nog 1 in me nek een kruisje maar heb ik geen foto van Bekijk bijlage 151429
Meiden doet dat nou pijn op je pols zo tatoo? Ik wil super graag maar durf niet. En op je voet bovenop? alvaste bedankt voor julie antwoord!
Pols vond ik helemaal geen pijn doen. Mn voet was ik wel zat na 2,5 uur, en daarna heb ik nog een hele dikke voet gehad.
Heel grappig om te zien hoe smaken verschillen zeg! Ik zie dingen waarvan ik denk: wauw, hoe sierlijk.. Maar ook tats waarvan ik denk: iets vrouwelijker mag best .. haha. Ieder zijn ding... als je het zelf maar mooi vind. Ik heb maar 1 foto, van mijn meest recente tattoo.. de anderen staan op mijn vaste PC.. zal hem zo ff plaatsen!
Ik vind het ook leuk om te zien wat een verschillende smaken we allemaal hebben Mijn tattoo's zijn allemaal verschillend, mn voet vind ik erg sierlijk en vrouwelijk geworden, die op mn pols is stoer, en een beetje ordi, die op mn rug is gewoon leuk, en de kersjes, snoepjes, lolly enz die daar nog bij komen vind ik ook gewoon leuk Eigenlijk heb ik voor elke kant van mijn karakter een tattoo hahahaha
ik heb boven mijn rechter enkel een tattoo van een dolfijn. op dit moment heb ik geen fotos ervan. t is van jaren geleden. die fotos stonden op oude pc. zag wel een bijna dezelfde maar die is te groot om hier als bijlage te zetten. maar dames hoeveel hebben jullie? ik wil al heel lang nog 1. ze zeggen vaak dat t verslavend is
Tattoo met de namen van mijn kindjes. Hij staat tussen mijn schouderbladen. Ik heb er nog één op mijn onderrug maar daar heb ik geen foto van.