Tattoo met de namen van mijn kindjes. Hij staat tussen mijn schouderbladen. Ik heb er nog één op mijn onderrug maar daar heb ik geen foto van.
Gehele rug, het zijn eigelijk twee tattoo's aan elkaar gemaakt, allebei de bovenarmen, rechterpols, beide onderbenen, rechterbil en borstkas.
Hier nog een foto van mijn pols tattoo, vriendlief heeft dezelfde op zijn linkerpols. En deze tattoo wordt nog bijgewerkt als de sleeve gedaan wordt. Bekijk bijlage 151565
Wat een mooie namen hebben je kinderen! Is Loréana Esméralda, en dan Esméralda als Esmeeralda? Just curious..
Ik wil er dus misschien ook een op mijn voet/enkel. Doet dit zeer? En vervaagt het niet op die plek? Heb best kleine smalle voeten......
Ik heb er ook vijf. Op mijn beide polsen, achter mijn oor, de binnenkant van mijn linkerbeen en op mijn rechtervoet. Mijn voet tattoo vond ik echt de hel, ik kon echt niet meer na ongeveer 2,5 uur, gelukkig was hij toen al klaar. Op de zijkant van mijn voet, echt dichtbij de zool zeg maar, vervaagt de tattoo een piepklein beetje. Puur omdat de huid daar zo dun is. Maar ik vind het absoluut niet storend.
Jaa die plek is erg pijnlijk. Ik ben dan ook gelijk genezen van mijn verslaving haha. Mijn tattoo is nu 7 maanden oud en wel minder zwart dan in het begin. Hij vervaagt dus sneller dan op andere plekken, dit komt omdat de huid op je voet sneller slijt en zich sneller vernieuwd waardoor hij er wat "valer" uitziet. Hij is absoluut niet lelijk hoor, alleen het zwarte is al wat grijzer. Heb dit ook al gemeld aan de tattooshop maar gezien het bovenstaande vergoeden ze het bijwerken niet (meer).
Heb hier aardig wat mooie tats voorbij zien komen, ik heb er 10. Maar ga geen foto's plaatsen, omdat ik graag anoniem blijf hier en denk dat als ik mijn tats hier plaats dat niet meer zo anoniem is.... ; )
Ik vond op mijn voet wel meevallen, alleen bij me teen was best gevoelig. naar het zetten heb ik nergens last van gehad