ja t is verslavend hoor! ik had al ffjes niets meer gedaan ik wil nu mijn bestaande tatoo pimpen die op mijn been is dus stukje bestaand stukje nieuw en nu op mijn schouder heb ik ook iets wat ik wil laten oppimpen en ja als ie dan eenmaal bezig is krijg je echt het gevoel meer meer meer.... dusss ik ben nog niet klaar
nee hoor , hoeft niet mijn vriendin heeft er 1 laten zetten en wil er voor geen goud meer 1 bij te pijnlijk vond ze
Mirell: Ik had hem inderdaad ook al gezien. Hij is echt mooi. En ik heb trouwens nog ff een vraagje aan je....waar heb jij die zwarte jumpsuit gehaald?? Ik wil hem ook maar zie bijna nergens een zwarte driekwart....
Ik ben vroeger zo stom geweest, ik heb een tattoo laten zetten bij een amateur en hij ziet er niet meer uit!! Tis een hagedis die ong 8 cm lang is, maar hij is zwartachtig en ontzettend lelijk geworden. Weet iemand of je een kleur coverup hieroverheen kan laten zetten of dat het zwart moet blijven??
Ligt heel erg aan de tattoschop! Wij hebben hier wel 10 verschillende shops als het er niet meer zijn, de een is beter dan de ander natuurlijk. Maar als echt een goede tattooshop hebt bevonden kan die dat ook wel in kleur doen!
Bekijk bijlage 152139 Mijn eerste tattoo, heb ik na het overlijden van mijn oma gezet. Maar de betekenis lijkt me ook wel duidelijk want die staat er gewoon onder ! Foto is al ontzettend oud, toen had ik 'm net maar kon niet zo snel een mooiere vinden.. Hij staat rechts onder op mn buik.
Bekijk bijlage 152140 En dit is mijn 2e tattoo, heb ik sinds feb. dit jaar, de naam van mijn dochter. Ook deze foto is niet de mooiste, de tattoo komt niet echt tot zn recht zo, hij lijkt heel laag te staan omdat ik mn arm heem raar had maar dat staat hij dus niet. Hij staat op mn linkerpols.
ik heb er 11 en voor nu ben ik ongeveer bijna klaar ja het dus echt wel verslavend ik kan mooi mijn kinderen de schuld geven (grapje) vind het gewoon mooi ook om andere tattoo's te zien rug onderrug armen/pols borst benen boven en kuit
Is er ook iemand op de site die tattoo`s ontwerpt? Ofwel een poging tot doet? Ik heb namelijk een tattoo van zeker 16 jaar geleden, deze is verouderd. Ik wil deze oppimpen, de naam van mijn zoon erin en 4 vlindertjes voor de kindjes die niet mochten komen. Iemand tips / ideeen? Oja ik heb nu ene hart met een vaandel erdoor, waar de naam van mijn zoon in kan. Om het hart zit hier en daar nog een bloem.
deze foto is gemaakt 1 uur na het zetten foto kan beetje raar uitvallen door licht de schaduw word nog lichter
Prachtig!! Ik heb er nu 2. Wel verwerkt tot 1, dus één geheel en hij zit op mijn rug. Onderrug begonnen met een tribal en daarna zelf getekend en deze laten uitbreiden naar boven toe schuin, en naar mijn bil toe schuin. Maar ik zit al zo lang te denken. Ik wil graag rondom mijn tattoo iets met fine-lines met daarin de naam van mijn zoontje verwerkt, en bloemen, en voor mijn 2 katers hartjes, en voor mijn partner een hartje, en één groter hart of roos voor mijn ouders en mijn broer. Nou ja idee is er maar het uiteindelijke 'DOEN' duurt vast nog even.... Wat in t vat zit verzuurt niet...... Maar ik wil nu toch een dezer dagen eens concreet weer gaan tekenen... als ik al die foto's zie dan wil ik ook weer!!!