Op onze slaapkamer hebben we een grote beeldbuis staan van Loewe van ongeveer 13 jaar oud. Werkte altijd prima. Helaas ging hij gisteren ineens uit zichzelf uit, en zag ik nog 2 flitsen op het beeldscherm. Toen ik hem weer aanzette was het beeld eerst even grijs en toen had ik gewoon beeld. Die avond toen ik hem aanzette was het beeld wat gelig, ook toen ik hem uitzette zag ik weer 2 flitsen in het beeld. Ik heb toen maar de stekker eruit gehaald omdat ik bang was voor kortsluiting. Vanochtend toen ik hem aanzette was het beeld normaal, alleen toen ik hem uitzette hoorde ik een plofje en weer 2 flitsen. Wat denken jullie....tijd voor een nieuwe??? Veel tijd om het aan te kijken heb ik helaas niet. Wordt a.s. vrijdag geopereerd en het is wel erg fijn als ik in mijn herstel periode gewoon tv kan kijken in bed.
Ja dat betekent zeker dat hij op is. Wij hadden dit een aantal jaar geleden ook Beeld werd groenig...wat flitsen en daarna nog wat vreemde opstart problemen..... en ineens niks meer
Hihi spookje in de tv! Ik was er al bang voor! Nu snel maar ff opzoek naar een nieuwe tv voor op de slaapkamer.
Die is kapot...en repareren gaat je meer kosten als een nieuwe! Dus ff nog gaan shoppen dan he... Rest in Peace tvtje...
tip bij de blokker hebben ze een goede tv met dvd voor een 150 euro. Hier hebben schoonouders hem boven moet zeggen valt niets tegen
Bedankt voor de tip. Heb hem op de blokker gezien, maar vind hem te klein. We zijn nu ook een grote op de slaapkamer gewend. Daarnaast koop ik liever een wat duurdere samsung, ben erg tevreden over deze tv's.
Zat me net te bedenken...dit wordt onze 3de tv in 14 maanden tijd pfffff Eerst bedachten we dat we ook een tv in onze keuken wilden. Toen hebben we de grote beeldbuis in de woonkamer vervangen. En nu deze in de slaapkamer! Gaat hard zo.
Operatie ging goed, lig nog in het ziekenhuis. Mag morgenochtend naar huis. Mijn man heeft gisteren een nieuwe tv gekocht, een samsung, full hd led tv, 40 inch voor maar 315 euro. Hij heeft hem meteen klaar gemaakt dus hij staat nu te pronken op de slaapkamer. En de oude...die deed het na 2 dagen weer gewoon, maar toch maar besloten een nieuwe te kopen.