dit is mijn tattoo 1tje net nadat die gezet was en 1 van toen die helemaal geheeld was.. heb ook nog een tribal op me onderrug met de letter M erin (van Michiel en Maury) nu ff geen foto van...
ppffff ben me toch al een partij zenuwachtig hihi. Morgen wordt mijn tattoo gezet. Vorige week het ontwerp bekeken en gekeurd. Mijn man ging mee en die vond de tekening wel erg gaaf, maar op zijn vrouw vind hij net iets minder hihi. Is ook groter natuurlijk dan dat hij gewend is. Zie wel op tegen de lange zit hoor........maar goed, je moet er iets voor over hebben natuurlijk
ik wilde er ook graag 1 met de initialen van mijn kids maar helaas is manlief daar niet van gediend En ik weet wel, het is mijn lijf dus ik mag ermee doen wat ik wil maar om daar nou een enorme grote ruzie over te krijgen, is het voor mij ook niet waard.
Mijn man houd er ook niet van. Maar heeft wel zo iets van het is jouw keus. Vooral om dat ik ook alleen de naam wil van ons meisje. wendelaa Expert member wendelaa Expert member
Mijn man houd ook niet van tattoo's, nou ja niet op zn vrouw in ieder geval haha. Hij vind de tattoo opzicht wel mooi, maar dan liever op een ander. Alleen zegt hij ook; jij wilt dat, jij vind dat mooi, dus wie ben ik om nee te zeggen. Zo staat hier ook een terrarium in huis van 1.50 x 1.00m, die ik dus nou ook niet t pronkstuk van mn huis vind haha. Compromisen sluiten noemen ze dat
jaja ik snap hoe het werkt ik kan verder alles doen, maar een tatoo hoef ik niet mee thuis te komen, daar valt geen compromis over te sluiten..helaas
Dit is de mijne maar ik heb hem overdwars op me polsomdat iedereen hem recht heeft ben ik lekker dwarsen klavertje vier staat voor geluk uit de loterij omdat hij mijn ziekte niet heeft
Supergaaaf zeg! Ik wil ook een hele grote op mijn rug en sleeve maar manlief houd er totaaaaal niet van Vind die bij je sleutelbeen ook erg mooi.. Die ga ik onthouden.. De plek dan
Dat is idd jammer, maar misschien volgen er nog wel meerdere. Van mij over een tijdje wel, heb nl een prijs gewonnen. Mag bij Ink&Iron een tattoo laten zetten! De voorwaarde is dat het er een is die in max 3 uurtjes te zetten is. Maar dat gaat vast wel goed komen en anders leggen we gewoon wat bij haha. Op mijn schouderblad zit er nl 1 die ik dolgraag nog wil laten bewerken.