Inderdaad een heel leuk idee, maar de lijnen zijn in mijn ogen niet mooi afgewerkt. Ik zou er echt mee terug gaan!
Hier een stukje van wat nu (nog op de schaduw na) m'n half sleeve is Er zijn dus nog stukken bij gezet. Ik post hem niet helemaal omdat bepaalde delen al eens gekopieerd zijn. Die donkere plek is een moedervlek trouwens.
Ik had eerst een tattoo met de tekst 'Candy Kisses' en zuurtjes eromheen. Toen besloot ik het uit te breiden naar een hele arm vol snoep en snacks. Vandaar.
ja ik vind het gewaagd zo'n hamburger maar mijn smaak is het echt niet, sorry! gelukkig is het iets persoonlijks en voor iedereen anders...
Maakt niet uit hoor, ieder z'n mening inderdaad @wendelaa: Dat krijg ik echt héél vaak te horen, hihi
Wauw wat gaaf maar kan me voorstellen dat het zeer doet zeg. Maarach, da's zo over en je hebt er de rest van je leven plezier van Kan niet wachten tot ik weer kan maar zal nog eerst flink moeten sparen
Thnx, ben hééél blij... zou wel fijn zijn als de pijn weg trekt en mn hand weer normale grootte is hihi.
ziet er mooi uit hoor.. had idd wel wat strakker gekleurt kunnen worden.. is die vogel trouwens geheel gekleurt... het lijkt nu net net of er allemaal krassen op zitten.. of hoort dan zo