het ging me ook meer om de vogeltjes... maar daar had ze al op gereageert dat dat door beginner was gedaan... blijkbar heb ik een goed pakkende huid en een goede artist natuurlijk
en als je veel koffie enzo drinkt pakt de inkt ook minder en als je juist de dag dat je gaat tatoeren veel appelsap drinkt pakt hij beter hahaha heb het getest en werkt echt.. zit nu alleen in een pauze met m,n sleeve.. ben toch bang dat t m,n zwangerschap in de weg staat
dit word mijn volgende... komt op m,n schouderblad.. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/405962_332645326779649_773155157_n.jpg de vergeet me nietjes voor m,n vlinder kindjes.. en klavertje 4 voor geluk
thanx..!! de meeste teken ik zelf.. dan weet ik tenminste dat een ander hem niet heeft mooie ook die van jou zeg
kei leuk als je zelf kan ontwerpen.. ik ga daar niet aan beginnen.. dan krijg ik echt van die kinder pipo de clown tattoos...
mrs nuke ik snap wat je bedoeld en dacht eigelijk hetzelfde maar denk ook dat het een smaak kwestie is het past je zeker wel yend... je lijkt me echt een stoere meid Ik wil ook wel weer...wil nog 3 vlinders en een mooie vogel..
YenD ik vind het een gewaagde plek, maar wel mooi! En past echt bij je idd. O enne, hier ook geen heupbroek hoor, dan ben ik net een muffin haha
Thnx. denk dat ik idd wel "anders" ben dan andere. qua make up, kleding, tattoos etc. Maar dat maakt mij dan ook mij. Ik doe dingen die andere niet zouden durven. Rood haar met dreads, tattoos all over my body... Ik geniet er van. de reacties. heerlijk!
Hoi meiden, Ik lees al een tijdje mee, mijn eerste tattoo zit er namelijk aan te komen. Nu ben ik benieuwd of jullie nog goede tips hebben over waar ik terecht kan. Zag dat mrsNuke uit NH komt dus wie weet... Kennen jullie een tattooshop in noord-Holland die goed is in letters? Wil ofwel de hele naam of alleen de eerste letter van de naam van mijn dochter laten zetten.
SUPER SUPER SUPER MOOI!!! Zoiets wil ik ook! Alleen dan de letters L en S. Maar ik ben een bangepoepert...en durf niet.