duurde even sorry.. maar kon foto nergens meer vinden dus maar ff snel nieuwe gemaakt met tel... heb beetje droge huid... gelukkig is foto klein want zag hier en daar ook alweer stoppels hahahah
dank dank Ik durfde eerst ook niet niet hoor hihi Maar ik kon eigenlijk ook geen goeie reden bedenken waarom ik het niet zou doen! En nu ben ik er zoooo blij mee en voel ik me ook best stoer
Vraagje voor de experts; Hij staat nu 1.5 week en hij ligt eigenlijk nog wat op de huid. Ook is hij nog steeds een klein beetje rood, eigenlijk onder de letters en wat geirriteerd. Ik was eigenlijk al gestopt met zalven omdat hij er een paar dagen geleden helemaal prima uitzag. Is dit normaal of zal ik hem toch weer afdekken en zalven?
Niet gaan afdekken, het is een wond en moet helen. Bepanten kan je er gewoon op doen, of wassen met uni cura. Maar over een weekje is tie wel genezen hoor.
Als het over paar weken nog is dan kan het zijn dat je lichtelijk last van allergie hebt en het er dik bovenop leggen kan ook zijn dat het ff te diep getatt is Niet afdekken idd. Ikzelf gebruikte uierzalf
Mijn 5e tattoo is ook een feit, een weekje geleden laten zetten. Moeder kind symbool, foto is van de dag dat ie gezet is, beetje slechte kwaliteit door telefoon...
Deze vind ik echt prachtig... heel mooi gezet ook qua schaduwen etc! Weet iemand of deze er toevallig ook zijn met 2 kindjes?
ik wil er ook 1 op mijn pols met alleen de 1e letter van mijn 3 kids. Als een driehoek ofzo! Ben beetje inspiratie aan het op doen op internet maar kan nog niet echt wat vinden! Hier iemand een idee?
Naar de tattooshop gaan en vertellen wat je idee is, dan komen ze vast wel met een goed idee. Krijg wel de kriebels als ik al die tattoo's zie hier. Ik moet helaas nog even tot september wachten, dan begin ik aan de eerste 4 uur van de 20.
Deze vind ik zooo mooi! Prachtig, mooie gedachte erachter. Ik zat al enige tijd te verzinnen wat tattoo nummer 7 gaat worden.. Het word dus deze Zit op ipad, dus kan zelf geen fotos laten zien. Tattoos laat ik altijd zetten met een gedachte erachter. Zo heb ik 'ma' op mijn buik Naam van mijn zoon op mijn hand Naam van overleden dochter van mijn zus op mijn pols, Mijn eigen naam op mijn voet (haha! Was een impuls) 'semper fi' op mijn onderarm, mijn man dezelfde, met trouwen gedaan Van 1 heb ik spijt, initialen van mijn ex op mijn enkel. Gelukkig klein maar ze staan er wel