Ooeh ik heb sinds 5januari echt een joekel van een nieuwe tattoo Ben er super trots op Zal straks eens kijken of ik een foto kan uploaden
Dit zijn mijn tattoo's. Op mijn voet een vlindertje en op mijn pols een bescheiden bloemetje. Dit bloemetje wil ik graag uitbreiden met iets als aandenken aan mn 2 kids. Geen volledige namen, daar hou ik niet zo van. Ik ga vanavond langs de tattooshop in Emmen, eens kijken wat men daar er van kan breien .
"dreaming is believing" Foto is gemaakt meteen toen ik thuis kwam vanuit de shop, dus je ziet nog stift en roodheid
Wauw, hou ik van. Ik pieker me nog suf over wat ik precies wil maar voorlopig mag ik toch nog niet. Eerst nog 'even' bevallen en dan op mijn vakantiegeld wachten Maar wat kriebelt het zeg, zeker als ik hier al die mooie plaatjes zie.
M'n eerste tattoo! Halfsleeve op m'n rechterarm, laten zetten bij Needle Art in 2010. Halfsleeve op m'n rechterarm, gezet bij No ink No glory Amsterdam afgelopen Juli. Ben met allebei echt intens blij.
Mijn tweede staat ook op de planning hoor! Schijnbaar is het toch verslavend, want ik zei al die tijd dat ik het toch echt bij 1 zou houden . Ik twijfel alleen nog een klein beetje aan de locatie. Vooralsnog denk ik aan de binnenkant van mijn rechterenkel... Dit moet hem worden. Iemand nog tips?
Hmm.. dan heb je dus precies dezelfde als iemand anders... of niet? Ik geloof toch dat ik zou proberen hem iets persoonlijker te (laten) maken.