ja mooi, ik hou er wel van! sierlijk en vlinders ikzelf ga in september voor mn eerste tattoo....die man heeft wel een wachtlijst maar ach heb het er graag voor over, vind zn werk erg mooi! Ik ga voor een orchideeentak en een vlinder en nog wat detail op dezelfde plek als jou... Hoop dat ik hem ook hier mag showen, misschien iets eerder als septemer (sta op bel lijst) ben zooooo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb zoveel lopen zoeken en kijken naar de juiste die goed bij mijn wensen en gevoel aansluit!! krijg gewoon kriebels als ik jullie tattoo zie...
wow, mooie tatoo's weer.. ik ga binnenkort even bij shop hier in de buurt langs, kijken wat hij voor mij kan betkenen.... heb al wel het een en ander in gedachten.......
Knor, het is inderdaad een slapend babyengeltje. Die staat symbool voor ons overleden zoontje . Ik zal een duidelijke foto toevoegen, dit is een week na zetten
dit is hem nu, hij is nog aan het vervellen dus de lijnen zijn nog niet glad, maar hij wordt wel heel erg mooi.
ahh wat een mooie tattoo, ook omdat er een verdrietig verhaal achter zit.....dan vind ik hem wel heel byzonder
Heb vandaag een afspraak gemaakt bij Dean Saunders en had deze mee als voorbeeld ...wordt over 2 weken gezet.
dean sanders? zet hij ook tattoo's? hmm je kunt al lekker snel!! moet nog zo lang wachten pffff...maarja dan heb je ook wat zegge we maar
Bedankt voor de lieve reakties. Ik ben ook echt dankbaar voor de tattoo. Ik zag de afbeelding en wist gelijk dat deze het zou zijn. Het was heel emotioneel om hem te laten zetten, maar het voelde gelijk heel goed.
wat een mooie tatoos zijn hier al voorbijgekomen! hier die van mij, zit op mn buik net schuinboven mn heupbeen lijkt hier wel heel klein, maar is ongeveer 8cm bij 5cm. vraag me trouwens ook wel af hoe dat eruit ga zien mocht ik zwanger raken, iemand een idee?
Chinees teken was mijn eerste tattoo en is mijn chinees sterrenbeeld. Tattoo op mijn voet was de 3e en vind ik tot nu toe de mooiste. Mijn laatst gezette komt in volgend bericht Heb er nu 4 en vind het redelijk verslavend, alleen best een dure hobby...