Ik wil al een hele tijd deze laten zetten ( initialen van mijn kindjes in een hartje) Op de binnenkant van mijn pols of op een andere mooie plek... Ben daar nog niet over uit... Dus wacht wanneer ik het zeker weet.
Na lang zoeken heb ik besloten deze te laten zetten. Hopelijk lukt op de 15e, want dat is onze trouwdag. zwaan De reden erachter is dat (kwam ik bij toeval achter) de namen Carmen Ilana en Soraia Naomi samen met mijn Engeltje CISNE spellen en dat is het portugese woord voor zwaan.
Ik heb de naam van mijn zoontje en zeer binnenkort een mooi project.. Op schouder borst. Zal een foto plaatsen als hij staat
Hoe heb je dat voetjes zo mooi gekregen?! Ik wil Fem dr voetje ook, maar ben al weken bezig met een goede afdruk maken. T lukt zelfs niet als ze slaapt! ik vind hem prachtig!!
Mooie tattoos allemaal! Jnice: mooi ontwerp zo Zet mij wel weer aan het denken.. 'Meteen' na de geboorte van de eerste een tattoo laten zetten of ermee wachten.. Mocht ik het geluk hebben meer kinderen te krijgen... Yenolah: wauw! Zo mooi die dieper liggende betekenis achter de zwaan.
Ik zeg het eerlijk ik vind tattoo's niet snel heel mooi ed. (eigen smaak) maar deze vind ik echt heel mooi!!
Ik heb een schorpioen (sterrenbeeld zoontje) In het lijf van de schorpioen staat zijn naam. Moet je net weten, anders valt het niet op. Zal eens kijken of ik toevallig nog ergens een foto kan vinden...